Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Jagbyttenick skrev 2009-11-20 21:54:08 följande:
    Ja det är ganska fin tycker jag med Förta gången vi var ihop var jag 14 och han 17, men han tyckte jag var för ung, men det tyckte inte jag Fast efter två försök var vi bara mycket nära vänner i tre år innan vi insåg att vi borde ligga i en soffa och hångla (upp en nivå från lågstadiet ) hellre än sitta på en parkbänk och röka och snacka skit, så då gjorde vi det
    Ni lade er på parkbänken och hånglade förstår jag...?
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-20 21:54:35 följande:
    Jag sa aldrig att det var något negativt....om det är knäppt får stå för dig, det är i så fall vad du själv byggde in i den korta mening jag skrev vilken bara bestod av 2 enkla ord...
    Mm...

Jag och min slutledningsförmånga..
  • Sedek

Oj vad ni skriver...

Hyra min dotter - jajamensan, säg bara till så sätter jag henne på tåget med en napp, gosefilt, välling och en tv med Teletubbies så klarar hon sig några timmar till en tågstation någonstans nära dig

Isnogood - du är fin, det tycker nog alla utom du Måste vara fel på dina ögon bara.

Scratchy - snygg orm, drömde du att du var Adam i Lustgården och blev lockad att äta äpple kanske?

Velour - Tycker också en hästträff hemma hos Isnogood skulle vara en höjdare om nu inte hon vägrade ge ut en karta till hennes hus

M hjärta A - godnatt på dig!

• Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-20 22:39:43 följande:
    Jag menar, om spegelbilden pratar med dig så kanske du borde trappa ner antingen på medicinen eller alkoholen, eller helt enkelt låta blir att kombinera dem. Eller börja med medicinen eller sluta med alkoholen. Välj själv...
    Eller alkoholen först och medicinen (huvudvärkstabletter) dagen efter...

Är själv inne på mitt andra glas vin i kväll, inte bra säger jag, inte bra.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-20 22:41:44 följande:
    Skål på er...Bols här...ni då..?
    Gröna bananen?

Glas två av ett sydafrikanskt vin. Garanterat sista för jag köpte bara en halvflaska för säkerhetsskull...
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-20 23:24:58 följande:
    OK, då bestämmer jag att den tanksrpiddheten ska drabba dig ikväll..
    Misstänker att den har drabbat oss alla i tråden... Eller så är det jag som blandar ihop den med mig själv
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-20 23:24:11 följande:
    På östgötska blir det "oäkor"
    Haha

Den dialekten alltså...
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-20 23:26:15 följande:
    Ni svarar för långsamt ikväll. Jag går och gör något annat istället. Ha det så trevligt! Xau!
    Pratar du småländska?
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-20 23:29:59 följande:
    Grattis till numret Scratchy!
    Ja faktiskt - grattis!

3 sjuor och 3 sjuor

Två kristliga tal på samma gång. Två tresiffriga tal i ett fyrsiffrigt
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-20 23:32:01 följande:
    Det händer... mest för att tjejerna i Göteborg smälter för det. Men vanligtvis pratar jag dialektlöst. Jag jobbade med skåningar ett tag och härmade dem väldigt mycket så jag lärde mig det också. Kan till och med lura skåningar att jag är därifrån. Däremot är öschötskan svår. Är man inte inavlad så går det liksom inte att fejka.
    Jag kommer från VG regionen, har bott länge här i Uppsala och några år utomlands vilket har lett till att en del misstänker mig för värmlänning Inte roligt.
Svar på tråden Tråddödare igen....