Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Isnogood skrev 2009-11-19 22:09:08 följande:
    Polly S skrev 2009-11-19 22:04:09 följande: SMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART....."nickar" Attans...hoppas han ser detta när han loggar in....
    Jag ser allt

Måste säga att även jag är lite för snäll av mig. Skrämmande läsning där, jag kanske är psykopat utan att veta om det. Men jag har blivit mer osnäll det senaste halvåret, med andra ord är det bra!
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-19 21:47:21 följande:
    Sätt ut henne på www.hyrahyra.se.
    Bra idé, tack!

Ska länka när annonsen är klar så kan alla ni som är intresserade gå in och boka.

Har seriöst haft en idé om att hyra ut barnen under en helg, med tillbehör och ett par timmars instruktion på fredag eftermiddag för par som funderar på att skaffa barn. Så får de lov att prova på en helg och se hur det är. Om det är något för dem.
    Men jag antar att ansökningsprocessen för att utesluta pedofiler och annat löst patrask skulle bli så omfattande att lönsamheten blir obefintlig.
    Men en tanken på att göra något liknande är nog inte så dum. Kanske om man haft ett större hus 400m2 och uppåt så kunde paren komma och bo hemma hos mig en helg, ta barnen och känna på lite hur det är.
  • Sedek

Okej, frågelek:

Om jag måste hamna på en öde ö så får jag ta med mig en sak. Jag får ta med mig en spade till exempel.

Ge förslag på vad ni får ta med så säger jag om det är okej eller inte...

Alla kanske var med på den sist

• Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-19 22:46:56 följande:
    Mjöl?
    Nej det får du inte ta med...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-19 22:47:22 följande:
    Ishacka...
    Ja det kan du ta med

Men du var med sist va?
  • Sedek
    Sedek skrev 2009-11-19 22:48:48 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-19 22:46:56 följande: Nej det får du inte ta med...
    Jag tar med ett skohorn
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-11-19 22:49:35 följande:
    jag var inte med sist, dessutom är jag tydligen korkad. åker vi också till ön? är den så öde då? är det bara ett trick för att se Isnogood i bikini? varför bestämmer du vad som är OK att ta med?
    Lekreglerna bestämmer vad du får ta med.

Jag tar med en spik.

• Sedek
    Velour skrev 2009-11-19 22:51:50 följande:
    Jag tar med min laptop (och jag var inte med sist ni lekte leken)
    Nej det går inte...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-19 22:52:11 följande:
    Kan va bra o ha.... Vill ta med mig Is... Ismaskin... Isterband...inte... Inteligent karl...
    Äsch, sluta med dig...
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-11-19 22:54:47 följande:
    och reglerna är... vad än du säger?
    Nej, du får ta med en sak till en öde ö. Men det finns vissa regler för vad du får ta med...

Jag tar med mig en sopkvast.

...och så får du gissa på vad du kan få ta med
Svar på tråden Tråddödare igen....