-
Funderar på att byta mitt nick!Isnogood skrev 2009-11-23 10:09:48 följande:Aha...allas våran John Blund alltså....."funderar på hur mycket sand jag kommer få sopa ut efter att Sedek varit här o kastat "sömnstoft" över alla oss andra" -
Hej
-
Gratulerar mig själv till numret och summerar dagen:
Scratchy:
Bra sovande av dig, det lugnade mig lite.
Isnogood:
Satt på jobbet och skrev lite och blev plötsligt upptagen, btw John Blund var upptaget men jag fick ett annat...
ska se om jag hälsar på i denna tråden med mitt nya nick nån gång.
Velour:
Gud finns, ditt ex måste bara ha någon slags osynlig skärm ovanför sig så att Gud inte kommer åt honom... Exet som Gud glömde eller nått sånt.
Grizelda:
Jag pluggar inför en tenta, fattar inget och alla begrepp snurrar runt uppe i huvudet. I projektledarvärlden är ett beta average exempelvis:
a+6m+b / 6
a=optimistiskt
m=mest troligt
b=pessimistiskt
Hur lång tid tar det att genomföra arbetsmomentet?
a=1 vecka
m=2 veckor
b=3 veckor
Så kan du få ut en standard deviation och se vart du hamnar med tanke på att du har ex 20 arbetsmoment att ta hänsyn till.
OBS! Ni hade inte behövt läsa allt, bara ett sätt för mig att se om jag lärt mig nått. Beklagar om ni läste allt helt i onödan.
Ni andra:
Ser fram emot träffen med sovsäckar hemma hos Isnogood
-
Scratchy skrev 2009-11-23 22:34:33 följande:Detsamma!qwerty66 skrev 2009-11-23 22:34:59 följande:Tja SedekHejVelour skrev 2009-11-23 22:41:12 följande:Hej!
-
KulVelour skrev 2009-11-23 22:46:58 följande:Hahha, bra svar och det hoppas jag med. Datum, 25 januari eller helgen efter. Vart vi ska, ja du, det måste du personligen be Isnogood om då jag inte vill skicka runt hennes adress
Ska genast kolla kalendern.
Vilka kommer? -
Precis, är hon verkligen säker på det....qwerty66 skrev 2009-11-23 23:05:49 följande:"sicken blås" ? -
En lekqwerty66 skrev 2009-11-23 23:22:54 följande:vad är det???