Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-22 19:49:28 följande:
    Ja, visst är det roligt? Jag älskar såna här släktträffar! Mmmm, vi hade rätt kul i tråden, men det var inte detsamma utan dig
    Tack för saknaden, eller vad säger man

Nu ska jag fixa lite mat, skriva lite brev, stryka en skjorta - återkommer om en liten stund
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-22 21:38:41 följande:
    Hur många forumsinlägg har ni gjort o hur många besökare har ni haft..? Detta är jag : Antal foruminlägg: 6669 Antal besök: 2798
    Attans vad mycket!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-22 21:43:50 följande:
    Antal foruminlägg: 12963 Antal besök: 8195
    Ännu mer attans vad mycket!

Att, attans, attansest?
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-22 21:48:02 följande:
    :- Mycket...?!? Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinte mycket... "önskar att jag inte hade missat "6-jubileumet"
    ? och vad är det ?

Jjjjjjoooooooo mycket!
  • Sedek

Och när får vi komma hem till dig och festa då?

Har hört talas om en tråddödarträff hemma hos dig..

• Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-22 21:54:56 följande:
    Meh..DU sa ju att du skulle komma när pepparkakorna var klara... o det svarade jag på.... Ni är så välkomna så "låtsas att jag inte skäms för hur jag ser ut o hur jag bor" Men ni får allt planera ihop er.....
    Missade pepparkakssvaret, sorry

Har inte hunnit läsa ikapp allt. Nu för tiden så skrivs det så det glöder i tråden, och jag har varit lite upptagen på annat håll till och från.

Ser fram emot att få se alla hästar med dessa konstiga långa outtalbara namn
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-11-22 21:55:18 följande:
    "show me yours and I'll show you mine"?
    Ska fundera på det!

Börjar bli dags att lägga upp bilder i min press som gapar tom. *funderar på om man kan bli avstängd för vissa bilder?*
  • Sedek

Antal foruminlägg: 1781

Antal besök: 719

INTE så populär som ovanstående. Men jag har bara varit medlem sedan i somras. Och INTE hängt så mycket på sex o samlevnad och startat så många trådar som vissa andra här. Antar att mina stats skulle bättra på sig om jag gjorde det

• Sedek
    Polly S skrev 2009-11-22 22:06:45 följande:
    annars är våra siffror här i tråden som följer; Velour 823 Isnogood 690 Scratccy 646 Sedek 547 Fiona M 495 J hjärta A 189 qwerty 130 Grizelda 124 Midka 61 grattis Velour!
    What! Leder hon efter så kort tid???

Motvilligt grattis till dig Velour...
Svar på tråden Tråddödare igen....