Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-19 15:08:39 följande:
    Och till tråddödarna, får ni ett samtal ikväll (från kl.16-21) av någon som påstår sig heta Laila och ska göra en undersökning, så är det jag. So, be nice
    "Låtsas att jag inte är hemma o svarar inte i telefonen"

Fast..å andra sidan så ska jag snart åka på utv.samtal med dottern...så jag kommer inte vara hemma.....
  • Isnogood
    Grizelda skrev 2009-11-19 19:37:47 följande:
    Alltså, nu kommer ingen att tro mig, men för en stund sedan blev jag uppringd av en telefonförsäljare som hette Laila... Jag blev så paff att jag tackade ja till det hon hade att sälja, fast jag bestämt mig för att inte köpa mer. Är det någon som driver med mig, eller? Var det du, Velour? Jag kom mig inte för att fråga i luren, för om det inte var du så hade jag ju inte låtit klok...
    fniss...
  • Isnogood
    Polly S skrev 2009-11-19 21:34:45 följande:
    har ni sett den hysteriska tråden om brödbak?
    Med mjölbaggarna..?

DEEEEEEEN e askul..!
  • Isnogood
    Polly S skrev 2009-11-19 21:55:25 följande:
    jag reagerar mest på att man knallar in till sin döda granne och kollar skafferiet...
    Trodde jag ALLA gjorde..?

"tar in min stol o slutar sitta utanför grannens dörr i hopp om att dom faller ihop o dör innan jag ska börja med julbaket"
  • Isnogood
    Ja, jag såg det nu. Men jisses...jag förstår mig inte på henne. Såg att hon hade blivit polisanmäld. Men tror ni att hon talar sanning? Antingen driver hon hårt med oss eller har INGA hästar hemma.På tal om hästar, hur mår din nya häst Isnogood?
    Hon har inga hästar...hon har S v a n ......

Joodå, hon mår bara bra
  • Isnogood
    Polly S skrev 2009-11-19 22:00:27 följande:
    hörru, du måte ju be dom att testamentera det till dig först, ANNARS är det stöld!
    Attans....aja..de ser i alla fall oförskämt pigga ut....
  • Isnogood
    Polly S skrev 2009-11-19 22:04:09 följande:
    det går väl att åtgärda -bara de skrivit ner att du får mjölet!(Sedek kanske kan skrämma ihjäl ngn av dom nästa gång han spanar från träd..?)
    SMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART....."nickar"

Attans...hoppas han ser detta när han loggar in....
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-19 22:08:41 följande:
    Grattis till numret!
    WOW

Snacka om o va ivrig att springa vidare...

-Jag MISSADE det..!

Tack..!
Svar på tråden Tråddödare igen....