Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Tråddödare igen....

Sedek skrev 2009-11-18 19:57:13 följande:
    Mm, tror det.Vad fint du visslar Det blir liksom automatiskt så att man vill pussa någon som visslar, bara så du vet
    Vassego o gör´t om du vågar......eller HITTAR
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-18 20:20:25 följande:
    ICU... I don't write much, but ICU!!!
    Ätit musli till korven..?
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-18 19:56:04 följande:
    Tror ingen vet vad bärs betyder på norska, för då hade ni inte skrivit att ni ska dricka det
    Har inte skrivit att jag ska dricka det....

Men å andra sidan så hade jag aldrig placerat "rumpetroll" heller....

Eller rumpetöj el rumpeludd som mamma sa....
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-18 21:08:33 följande:
    Det kan du lite på att jag ska Hittar..., är det inte du där med röd lång tröja och en kopp te sittandes i stolen snett bakom soffan

Näpp..grå ridbyxor, grå långärmad undertröja, grå stickad tröja m stor polokrage, gråa strumpor o grå sockor...sittandes i en stol framför datorn vid sidan snett bakom TVn.... (alltså INTE bakom soffan....där finns bara vägg o ett fönster...
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-18 21:08:33 följande:
    Det kan du lite på att jag ska Hittar..., är det inte du där med röd lång tröja och en kopp te sittandes i stolen snett bakom soffan
    Ah..missade..tekoppen står i köket...men jag hämtar den så får du ett rätt i alla fall...
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-18 21:17:05 följande:
    Attans, fel hus. *klättrar ned från trädet och lämnar din granne ifred*
    Min granne e...närmare 50-60...tack för DEN komplimangen....

"Sparkar hårt på båda knäna"
  • Isnogood

Näpp...

Å andra sidan så höll ja på o bli sist det ringde någon o ville prata pensionssparande med mig..människan lyssnade inte alls på vad jag sa....

Så jag brukar bara säga "är inte intresserad, hej då" o lägga på luren....

• Isnogood
    Velour skrev 2009-11-18 22:24:50 följande:
    Ah, såg någon rubrik igår där någon frågade hur man gör rostad lök (gick aldrig in i tråden). Kanske var det du?
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej för faan....men min inboxande "allvetare" startade den...så jag kunde ju inte låta bli o gå in......
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-18 22:30:23 följande:
    Hahah, vadå inboxande allvetare? Har du en egen expert här på FL?
    Har du missat det..?

Joo då...fick en inbox om att jag inte fick prata med moderator ang "sandlådan" av denna person som är EMOT den mendan jag är FÖR den....

-Hot e tydligen ok....så länge de kommer från henne i alla fall....
Svar på tråden Tråddödare igen....