• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-01 22:06:28 följande:
    Hehe, nån som är otacksam?Jo, lite kanske...
    Vadå "jo, lite kanske..." LITE? Skulle du inte ens uppskatta tanken bakom?

Jo, jag kan säga dig vem som är den otacksamme: Scratchy! Han fick en bil av mig inatt, men jag fick inte ens ett tack!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-01 22:10:52 följande:
    Vadå "jo, lite kanske..." LITE? Skulle du inte ens uppskatta tanken bakom? Jo, jag kan säga dig vem som är den otacksamme: Scratchy! Han fick en bil av mig inatt, men jag fick inte ens ett tack!
    Jag måste hålla lite Scratchy, vi är ju ändå inte så många killar här i tråden och vi borde värna lite om varandra
  • Grizelda
    Sedek skrev 2009-12-01 22:09:26 följande:
    Men det kanske är just det som är "bak" tanken, att få hembakta pepparkakor i retur...Eller var det lite ångsökt kanske?
    Om jag hade trott på att det låg sådan kraft i hembakta pepparkakor hade jag lärt mig baka för länge sedan! Vilken business! Mycket ångsökt, alltså...
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-01 22:14:28 följande:
    Jag måste hålla lite Scratchy, vi är ju ändå inte så många killar här i tråden och vi borde värna lite om varandra
    Ja, lillgrabben kan behöva lite stöd.
  • Velour
    Grizelda skrev 2009-12-01 22:15:23 följande:
    Om jag hade trott på att det låg sådan kraft i hembakta pepparkakor hade jag lärt mig baka för länge sedan! Vilken business! Mycket ångsökt, alltså...
    Ångsökta pepparkakor smakar nog mycket utsökt.
  • Sedek
    Isnogood verkar ha kommit på detta, så som hon bakar. Ni kan kanske baka ihop
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-01 22:15:40 följande:
    Ja, lillgrabben kan behöva lite stöd.
    Jepp

Efter att ha fått reda på att de där klippen är det roligaste på Youtube så.... Stackarn...
  • Velour
    Än är det inte för sent Ser fram emot många, mååånga ångsökta pepparkakor.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-01 22:25:18 följande:
    Jepp Efter att ha fått reda på att de där klippen är det roligaste på Youtube så.... Stackarn...
    What to do, what to say.....
Svar på tråden Tråddödare igen....