• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-01 21:21:02 följande:
    inget illamående eller ont i armen men är hemskt trött.ska nog krascha med en bok snart.
    Hoppas det inte blir så mycket värre Ha en fin bokstund!
  • Polly S

tack!
    ha en bra kväll du med!

Velour skrev 2009-12-01 21:49:53 följande:
    Polly S skrev 2009-12-01 21:21:02 följande: Hoppas det inte blir så mycket värre Ha en fin bokstund!
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-12-01 21:43:11 följande:
    He he...vinner..? Äran...kanske... Mitt ego växer o jag får bevisat att jag är bra på det jag gör...
    Det är bra Du kanske ska fråga om att få jobba på ackord? Eller få bonus på allt du packar över en viss gräns? Julbonus
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-12-01 21:53:10 följande:
    Det är bra Du kanske ska fråga om att få jobba på ackord? Eller få bonus på allt du packar över en viss gräns? Julbonus
    He he he...tror "helvetet fryser" innan det skulle ske.....
  • Velour

Hur skulle ni känna det om någon gav er en Lamborghini? Även om det inte var er favoritbil, skulle ni inte heller uppskatta tanken bakom?

• Grizelda
    Velour skrev 2009-12-01 22:01:37 följande:
    Hur skulle ni känna det om någon gav er en Lamborghini? Även om det inte var er favoritbil, skulle ni inte heller uppskatta tanken bakom?
    Först skulle jag undra varför, vad är baktanken, sedan skulle jag få dåligt samvete eftersom jag bara skulle ha råd att ge typ en burk pepparkakor tillbaka och sist men inte minst skulle jag fråga mig hur personen hade tänkt sig att jag skulle komma i och ur bilen. Skohorn? Lyftkran?
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-01 22:01:37 följande:
    Hehe, nån som är otacksam?

Jo, lite kanske...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-12-01 21:56:01 följande:
    He he he...tror "helvetet fryser" innan det skulle ske.....
    Äh, nu ska vi inte vara negativa!

Kanske jag köper den där fabriken en gång i framtiden, då lovar jag att införa bonussystem i förpackningsavdelningen
  • Velour
    Grizelda skrev 2009-12-01 22:04:58 följande:
    Först skulle jag undra varför, vad är baktanken, sedan skulle jag få dåligt samvete eftersom jag bara skulle ha råd att ge typ en burk pepparkakor tillbaka och sist men inte minst skulle jag fråga mig hur personen hade tänkt sig att jag skulle komma i och ur bilen. Skohorn? Lyftkran?
    Misstänksamhet, dåligt samvete (pga tacksamhet?) och lite besvikelse (rätt?)

Ja, det är väl bara att tacka och ta emot Men det är bra att inte vara godtrogen alltid.
  • Sedek
    Grizelda skrev 2009-12-01 22:04:58 följande:
    Men det kanske är just det som är "bak" tanken, att få hembakta pepparkakor i retur...

Eller var det lite ångsökt kanske?
Svar på tråden Tråddödare igen....