• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Grizelda
    Isnogood skrev 2009-10-04 10:18:22 följande:
    God söndag tråden... I dag så är det kanelbullens dag, så mumsa på Ska snart baka bullar till ungarna (som den perfekta mamman jag är... )
    Mmmm.. ska också äta kanelbullar till eftermiddagsfikat. Mamma har varit här och stoppat i frysen. Perfekt för den lata .
  • Sedek

Kanelbullar! mmmmmm - vill också äta Det är ju bra söndagsmat, kyrkkaffe och kanelbullar.

• Polly S

hej!
    nu ska vi bege oss hem från sommarstugan, hoppas ni också haft en trevlig helg!
    kikar in en sväng ikväll!

• Polly S

jag ligger på 13, så du leder igen!

Isnogood skrev 2009-10-04 10:16:41 följande:
    Oj då...redan 17 sidor med endast mina inlägg....( ) kanske dags o bromsa lite...
  • Isnogood

Weeehooooo !!!

Vad det är mycket som hänt här......eller inte...

Aja..nu har jag ätit kycklingwook m basmatiris, mätt o beåten

I går blev det en resa till Västerås för o inhandla delar till min bil, så nu är den fixad o klar att gå igenom ombesiktningen

Tyvär så har det blåst värdens storm med tillhörande ösregn så det blev långt ifrån mycket gjort på gården denna helg...

Men men...en ridtur fixade jag i alla fall...2.5 timmar...resultat:

Både jag o häst inklusive tillbehör drypande dyngsura....så lördagskvällen anslutades för hästen med varmt täcke på i stallet med mycket hö att mumsa på o för mig en låååååååååååååååååååååååååååååååååååång stund i duschen för att sedan sitta uppkrupen i soffan med varmt te, en påse godis, några varma filtar, 32 värmeljus och en stunds filmtittande med sonen, vi kollade på I-robot...

Idag är det söndag...o jag har fått nackspärr...så nu ser jag verkligen inte fram emot jobbet i morgon...

• qwerty66

stormar det alltid hos dig?

jag fick ett stromande besked på facebook idag... nån stackare blev utsedd till lover of the day...

nån nina...

• Sedek

God afton tråden

Denna nya tråd har på nått sätt tappat lite fart jämfört med den gamla, kan det verkligen vara så att man har mer saker IRL nu under hösten

Konstigt....

• qwerty66

jagar du älg eller har du storm runt gården som isnogood?

• Isnogood
    qwerty66 skrev 2009-10-04 20:35:49 följande:
    stormar det alltid hos dig?jag fick ett stromande besked på facebook idag... nån stackare blev utsedd till lover of the day...nån nina...

KAN inte ha varit jag...eller...hm....he he....
Svar på tråden Tråddödare igen....