• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Grizelda
    Isnogood skrev 2009-10-04 21:49:05 följande:
    Näe..ska säga god natt nu...min "härliga" nackspärr har satt sig på båda sidor nu Så jag kan knappt röra mig...o i morgon väntar jobbet..Puss o god natt på er!
    Natti natti, *masserar lite på avstånd, hoppas det hjälper ändå*
  • Polly S

hej tråden!
    planerar för lektionerna imorrn och gäspar som en galning -en vanlig söndag helt enkelt!

• Sedek
    Isnogood skrev 2009-10-04 21:49:05 följande:
    Näe..ska säga god natt nu...min "härliga" nackspärr har satt sig på båda sidor nu Så jag kan knappt röra mig...o i morgon väntar jobbet.. Puss o god natt på er!
    Godnatt
  • Isnogood

Vaknade med en outhärdlig smärta i nacke o rygg...

Som tur e så är chefen snäll ibland..så han fixade en akuttid hos massören åt mig..
    -Tyvär så blev det knappt någon bättring...så i morgon har jag fått tid hos kotknackare då dom misstänker att en kota ligger fel i nacken...

Dumma djävla kropp...(!) Jag har inte TID med det här..!

• Sedek
    Isnogood skrev 2009-10-05 17:30:47 följande:
    Vaknade med en outhärdlig smärta i nacke o rygg... Som tur e så är chefen snäll ibland..så han fixade en akuttid hos massören åt mig.. -Tyvär så blev det knappt någon bättring...så i morgon har jag fått tid hos kotknackare då dom misstänker att en kota ligger fel i nacken... Dumma djävla kropp...(!) Jag har inte TID med det här..!
    Stackare..., jag är extremt bra på att massera Bara så du vet.
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-10-05 19:35:47 följande:
    Stackare..., jag är extremt bra på att massera Bara så du vet.
    Åh, då kan du ju komma hit NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU o få bort smärtan...o trycka kotan till rätta... "jätteont"
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-10-05 19:41:41 följande:
    Åh, då kan du ju komma hit NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU o få bort smärtan...o trycka kotan till rätta... "jätteont"
    Kommer strax, ska bara äta upp maten...

Tycker synd om dig, hoppas det fixar sig. Ska äta så återkommer jag till verkligheten strax.
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-10-05 19:46:09 följande:
    Kommer strax, ska bara äta upp maten... Tycker synd om dig, hoppas det fixar sig. Ska äta så återkommer jag till verkligheten strax.
Svar på tråden Tråddödare igen....