• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    qwerty66 skrev 2009-10-04 20:35:49 följande:
    stormar det alltid hos dig?jag fick ett stromande besked på facebook idag... nån stackare blev utsedd till lover of the day...nån nina...
    Hoppsan..missade frågan..blev så till mig av det andra...

Hm..joo,verkar som det...höststormarna har tydligen fastnat runt kullen jag bor på...
  • Sedek
    qwerty66 skrev 2009-10-04 20:50:49 följande:
    jagar du älg eller har du storm runt gården som isnogood?
    Jagar älg..., nej inte direkt. Sitter och pluggar, men känner mig klar för kvällen.

Ingen storm här inte, verkar som hon bor i ett stormigt område. Inte första gången man läser att det stormar hos henne.

Du då? Älgjakt? Folköl? Nattjobb?
  • Isnogood
    qwerty66 skrev 2009-10-04 20:52:04 följande:
    jag outar ingen...
    Hm...fast...namnet...då..?

Attans...skulle nog inte svarat....
  • Grizelda
    qwerty66 skrev 2009-10-04 20:35:49 följande:
    stormar det alltid hos dig?jag fick ett stromande besked på facebook idag... nån stackare blev utsedd till lover of the day...nån nina...
    Min son lyckades utse sin faster, men det var absolut av misstag. Inte så populärt dock...
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-10-04 20:52:46 följande:
    Jagar älg..., nej inte direkt. Sitter och pluggar, men känner mig klar för kvällen.Ingen storm här inte, verkar som hon bor i ett stormigt område. Inte första gången man läser att det stormar hos henne.Du då? Älgjakt? Folköl? Nattjobb?
    JAAAA...dom har fastnat här...jävla blåshål...

Hej
  • qwerty66

nja... nån folköl...har beredskap... försäkringskassan testar inför bytet av datorsystem om en månad. konstigt att inte SVT är där och filmar skiten... heheh största som hänt FK sen 189+ ungefär... vi hade stängt fredag - söndag och hoppas att systemen går upp på måndag.. imorgon :) ännu mer spännande om en månad... point of no return

Ingen älgjakt..

ganska lugnt faktiskt :)

• Grizelda
    Isnogood skrev 2009-10-04 20:53:24 följande:
    Hm...fast...namnet...då..? Attans...skulle nog inte svarat....
    Det gör inget, vi förstod inte.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-10-04 20:54:23 följande:
    JAAAA...dom har fastnat här...jävla blåshål... Hej
    Hej

Spännande helg förstår jag

Kan inte säga detsamma, men helg är ändå helg. Jag har borrat 5 hål i min mors betongvägg utan hörselskydd, det är ju rätt macho måste jag säga.
  • Isnogood
    Grizelda skrev 2009-10-04 20:54:19 följande:
    Min son lyckades utse sin faster, men det var absolut av misstag. Inte så populärt dock...
    Oups...he he...
Svar på tråden Tråddödare igen....