• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-10-01 18:14:49 följande:
    Vilka ha bytt namn?
    qwerty66 skrev 2009-10-01 18:16:09 följande:
    blev oxå nyfiken...
    Hm..har ni kollat in "nya typen" som kommit i o m denna tråd...alltså den personens presentation..?
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-10-01 18:14:07 följande:
    Haaaaaaaalllllååååååå bruuuuuuuudeeeeeeeennn...... hhhhuuuuuurrrrr äääääärrrrr lllläääägggggeeeeetttt
    Hur mitt plättlägg mår..?

Jo tack, bra... "funderar på varför du frågar hur lägget mår"

Eller... du kanske menade... F L Ä S K L Ä G G E T..?

"funderar då på om det är ett annat namn på mig"

I så fall: Jag mår bra jag med
  • Isnogood
    Alm skrev 2009-10-01 18:14:38 följande:
    Jag brukar av någon underlig anledning få trådar att dö .Så denna får väl vara "vilande" nu då tills 24 december så får väl någon starta en ny.
    Tror att du får ta o träna liiiiite mera då..
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-10-01 18:19:30 följande:
    Hur mitt plättlägg mår..? Jo tack, bra... "funderar på varför du frågar hur lägget mår" Eller... du kanske menade... F L Ä S K L Ä G G E T..? "funderar då på om det är ett annat namn på mig" I så fall: Jag mår bra jag med
    Mm, tänkte börja kalla dig för fröken fläsklägge nu...

Eller inte, ska lägga ner tangentbordsstamningen omgående, det var ju det som fick den gamla tråden att låsa sig
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-10-01 18:17:49 följande:
    Hm..har ni kollat in "nya typen" som kommit i o m denna tråd...alltså den personens presentation..?
    Nej, ska omgående söka lite!

*nyfiken*
  • Polly S

Maken lagar pasta carbonara och jag har korkat upp rödvinet -det är torsdag!

har haft en ganska bra dag (studiedag, intressant om engelskans utveckling), ni då?

• Isnogood

Bra dag här med..!
    Jäktigt som vanligt på jobbet, mycket spring fram o tillbaka o upp o ner för trappan..beräknad sträcka jag rört mig är 7.5 mil... ( ) o det bara på jobbet...
    Vem behöver gå på gym el vara ute o springa för o hålla igång...

• Isnogood

Jag med...sjukt kallt ute
    För att inte tala om här inne...men tyvär så är det bara jag som tycker det (som vanligt), barnen går omkring med tshirts...o tycker det är varmt..jag har tre tjocktröjor...o tycker det är kallt...

• Isnogood
    qwerty66 skrev 2009-10-01 18:14:00 följande:
    hmmm hej goding
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Svar på tråden Tråddödare igen....