Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Scratchy skrev 2009-11-20 22:11:55 följande:
    Jag gick just in på Google Earth och råkade fippla lite med internetuppkopplingen så jorden försvann. Så vet ni det. Om marken försvinner under fötterna på er så var det mitt fel. Jag ber mycket om ursäkt, men kan inte ärligt säga att jag ångrar mig. Tyvärr, men är man psykopat så är man.
    Kom spontant att tänka på Brain (i Pinky and the Brain)
  • Velour

Det här är ett gäng jag faktiskt skulle vilja träffa på IRL! Isnogood, kan inte vi komma hem till din gård och ha lite kul, samt få rida lite på dina hästar?

En gammal vän till mig bodde också på en gård och hade hästar i diverse storlekar. En av gångerna hon hade bjudit oss hem till sig, hade hon även anordnat ponnystafett Det var en riktigt kul upplevelse kan jag säga!

• Velour
    Isnogood skrev 2009-11-20 22:16:34 följande:
    D e lugnt...finns gott om barn.. du kan säkert låna någon när du har lust...O sen kommer nog en dag när du glömt all oro o står där med tjejen som har en växande mage, ser på er nyköpta villa med volövon parkerad på uppfarten o hunden i koppel bredvid er...
    Ja, Scratchy kan ju låna Sedeks dotter! Han vill ju mer än gärna hyra ut henne. Det blir win-win för båda egentligen. Sedek får lite avlastning och Scratchy kan öva på sin fadersroll
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-20 22:20:08 följande:
    Ja precis, det gick från att aldrig gråta till värsta gråterskan på bara nåt år, och extremt fort efter man fått barn! Och oron är ju brutal! Jag fick sömnproblem och fick köra en runda KBT för att kunna släppa oron såpass att jag numera faktiskt sover hyfsat bra! För man fungerar inte på under tre timmars sömn per dygn särskilt länge. Så det gäller att ta tag i oron och lära sig hantera den, annars blir man bara ett vrak!
    Oj, gick det så långt?? Skönt att det har blivit bättre nu.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-20 22:20:51 följande:
    Du menar min nya avatar? Jag undrade just när någon skulle kommentera den. Antar att eftersom alla måste ha sett den och ingen sagt något så var den inte så populär.Men jag drömde om just den ormen i natt, så jag tyckte att den passade.
    JOO, jag tänkte faktiskt kommentera den! Det är fin Jag gillar faktiskt ormar, men bara om de är avgiftade (eller vad det heter).
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-20 22:23:13 följande:
    Jag fattar inte alls hur jag vinner på det. Jag vill ju inte ha barn... hur tjänar jag då på att ta hand om ett? Det är inte att göra barn jag har något emot, utan att ha dem...
    Jo, det vinner du på. Du lär dig ju att hantera oron och kanske släpper rädslan och helt plötsligt inser du att det inte är så farligt att ha barn egentligen. Du måste ju pröva innan du kan fatta ett hundraprocentigt beslut, så det bästa är ju att umgås med någons barn (eller hyra Sedeks dotter) under en tid så du kan se saker o ting ur ett annat perspektiv också
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-20 22:25:18 följande:
    Tack, ja, så var försiktig och låt det inte ta överhanden!
    Yep, i'm working on it!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-20 22:26:53 följande:
    Anakondor är inte giftiga.
    OK, kunde inte se att det var en anakonda. Så du gillar att kväva folk?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-20 22:25:58 följande:
    Nä nu ska jag se mer Idol och sen sova!Natti alla "threadkillers"!
    Ha det så trevligt Godnatt!
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-20 22:27:34 följande:
    Att...ja då såg mig som bara full...men när jag gått förbi spegeln så vet jag att även ful stämmer in....Så...nu kan jag skriva FULL och FUL "Vinglar ut o röker"
    Nää, jag tycker inte alls att du är ful!
Svar på tråden Tråddödare igen....