Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Scratchy skrev 2009-11-20 22:27:47 följande:
    Men det finns ju barn överallt. Usch!
    Hoppsan, skriv detta i vilken annan tråd som helst, så får du se på reaktioner

Nä, jag skämtade, men var liiiite allvarlig. Jag vet att det finns många som inte vill ha barn. Det är liksom inget MÅSTE att skaffa barn eller vilja ha barn. Min yngsta syster är en av dem som inte gillar barn så värst. Dock älskar hon min son
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-20 22:37:24 följande:
    Nej, men den gillade att kväva min arm. Från det att jag tagit tag i den så tog det bara en halv sekund så hade jag den fyra varv om armen. Det var... eh... mysigt.Den som tog kortet var extremt ormrädd så han höll sig på några meters avstånd. Det han inte märkte var att han ställt sig under ett träd där det låg en flera meter lång boa-orm ihopringlad och typ stack ner huvudet och nästan slickade på honom (för att lukta med tungan antar jag). Tänkte att det var bäst för honom att inte veta om det så ingen sa någon till honom, varken före eller efter. Han vet fortfarande inte om det.
    Så det är du på din avatar? Vi fick alltså se en liten glimt av dig? Känns som att ha vunnit på lotto eller nåt

Hahha, vad omtänksamt av er! Sådär är jag med spindlar.
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-20 22:45:17 följande:
    Något mysko...jag började för ett tag sedan få mail från någon jag inte vet vem det är...det gäller vaccinet för svininfluensan....får nya mail med gämna mellanrum o hon skickar till flera samtidigt..men ingen av mailadresserna är några jag känner till...tydligen någon som inte tycker att jag ska vaccinera...
    Vad knasigt! Men har du vaccinerat dig och dina barn?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-20 22:58:06 följande:
    Japp, det är min vackra vänsterhand ni ser på bilden.
    Du menar den "dysfunktionella" handen?
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-20 22:47:40 följande:
    HA...en hästträff....har jag missat att ni ens har nämnt....Aha..en karta till mitt hus...OK...jag kan auta det HÄR:Jag bor 1 mil utanför den OTROLIGT (inte) stora staden Katrineholm...de ni... wow liksom....
    Du och jag bor nära varann! Även om jag inte vilket åt vilket håll den där milen är.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-20 23:03:58 följande:
    Nej... jag har inga dysfunktionella händer. Det är bara högerhänta och vänsterhänta som har.
    Ah, just det. Du är ambidexter. Aja, då får jag väl bli ensam då, som den mindre värda vänsterhänt jag är....
  • Velour

Isnogood, ska vi peppa varann till att sluta röka?

• Velour
    Scratchy skrev 2009-11-20 23:06:00 följande:
    Vilka bönder ni är!
    Har ingen gård eller mark, så jag kan nog inte sälla mig till den gruppen tyvärr.
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-20 23:07:04 följande:
    Näpp, jag vägrar..min dotter vägrar..o min son vägrar....(jaa..jag lät dom välja....)
    För mig tar det emot också, men nu har min sons dagispersonal börjat sätta press på oss att vaccinera oss. Ikväll ringde mitt ex och ville övertala mig att göra det, men det känns fortfarande tveksamt. Jag vet inte hur influensan kommer att påverka min son men samtidigt vet jag inte hur vaccinet kommer att påverka heller.

AH, vad jobbigt.
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-20 23:10:51 följande:
    Nej för faan..!"Håller hårt i mina ciggaretter"Asså...jag har varit på väg att sluta flera gånger....men varje gång e på väg att sluta med mord i stället så det kanske e därför hålan har åtminstone EN mack som har öppet sent...."Kollar ut om jag kan se dig"
    Hahha! Jag förstår dig

Men jag får så dåligt samvete varje gång jag tänder ciggen. Droppen kom idag när jag och min syster stod och rökte. Då kom en man fram till oss och berätta sin historia om rökning och ville få oss att fimpa skiten. Han var hur härlig som helst.

Jag känner också att mitt immunförsvar inte är detsamma längre och jag vet att mycket har med rökningen att göra. Men det känns lite svårt att lägga undan den...
Svar på tråden Tråddödare igen....