Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Nu tänkte jag gå och lägga mig lite tidigare. Så godnatt, ni som är vakna

Scratchy, när jag får Sedeks nummer , så skickar jag den till dig så kan du kolla med honom varje natt att han sover och tar hand om sina organ

• Velour

Trööött...Tänkte ju att jag skulle lägga mig lite tidigare inatt, men fick jag sova? NEJ! Så fort jag höll på att somna, ställde grannen ovanför till med något oljud som fick mig att hoppa till. Det hände flera gånger om också! Vilken tortyr! Jag tror att jag ska sätta på stereon kl. 3 på natten i inatt. Och sen ska jag stänga av den i nån minut, sätta på på högsta volym i nån minut. Stänga av i nån minut, sätta på på högsta volym i nån minut....och hålla på så i en halvtimme

• Velour
    Isnogood skrev 2009-11-21 10:08:10 följande:
    Smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart....
    Payback feels good!
  • Velour
    qwerty66 skrev 2009-11-21 10:09:53 följande:
    godmorgon :)
    Hej! Var har du hållit hur?
  • Velour
    qwerty66 skrev 2009-11-21 10:12:10 följande:
    hmmm legat sjuk i några dagar...det var roligt...
    Ojdå. Influensa?
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-21 10:15:01 följande:
    Alla roliga trådar stängs eller försvinner www.familjeliv.se/Forum-5-163/m48819027.html
    Hhaaha. Själva TS är också borta! Har hon blivit utsparkad tro? Eller så har hon skaffat nytt nick. Den som lever får se

Nä, nu ska jag gå och bada i badkaret med min lillgubbe. Vi ses kanske senare
  • Velour
    qwerty66 skrev 2009-11-21 10:17:04 följande:
    nja vet inte... då jag gick av nattskiftet i måndagsmorse och kom hem så började tokfrysa... klädde på mig mer, drack vatten dubbla täcken och sen låg jag där tills torsdagmorgon :) med kortare avbrott för mer vatten och brämhults :)... bara feber iprincip... så jag vet inte om det är flunsan eller nått annat... hoppas det var det :) så har man skiten överstökad.. .men jag fick ingen muskelvärk och sånt....
    Blä! Vad hemskt. Skönt att du är bättre nu iallafall och hoppas du håller dig frisk

And I'll see YOU later too!
  • Velour
    qwerty66 skrev 2009-11-21 10:26:34 följande:
    ha det gott i badet.. hoppas du får nått varmt i dig
    Ja, du inte drack jag badvatten (det var det enda varma jag kunde få i mig). Istället fick jag nåt kallt i mig, då både jag och lillen blev sugna på cola. Det satt fint!
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-21 12:30:33 följande:
    Alltså det där kan man tolka på några olika sätt, och eftersom det var du som skrev det så säger jag: fy på dig!
    Heheh, man behöver nödvändigtvis inte tolka det på ett sätt så att man behöver säga fy
Svar på tråden Tråddödare igen....