Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare igen....

Scratchy skrev 2009-12-21 00:02:57 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-20 23:59:45 följande: Ja, men jag menade bland svenska tjejer så vinner Jönköpings-tjejerna. I Skåne finns det också snyggingar. Synd bara att man inte orkar lyssna på Malmötöser mer än två minuter åt gången.
    Vaddå, jag låter bara nästan som Carolina Gynning
  • Jagbyttenick

Nä, nu är det dags att vara ansvarsfull vuxen och gå och sova så jag bara kommer en halvtimme sent imorgon
    Nattinatti trådisar, trådkram!

• Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-12-21 19:31:18 följande:
    Ah...denna tyckte jag väldigt mycket om.....: Ingen poet har någonsin beskrivit naturen friare än en advokat som beskriver sanningen. Källa: Jean Giraudoux --------------------------------------------------
    --------------------------------------------- Nu tänker jag säga farväl till denna tråd.... har varit väldigt underhållande... mysigt... härligt...skoj o massa annat att ha fått möjligheten att tillbringa all denna tid här i tråden.... "Vinkar farväl, snyftar, vänder mig om o går bestämt iväg"
    Va? Nej, vad menar du?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-22 18:43:14 följande:
    Jag tänker ändå utnyttja den här tråden så länge den lever
    Tro inte du ska få nöjet att döda den inte
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-23 00:42:33 följande:
    Men shit, jag insåg just att jag stavade fel till "the more the merrier" lite längre bak i tråden när jag, Midka och J hjärtar A diskuterade om att bilda en ormgrop eller vara med i fyrkant eller nåt sånt.
    Ja, men JAG tänker inte vara med i nån ormgrop om det inte leder till giftermål sedan!!!
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-12-24 22:38:51 följande:
    en hjärtattack på julafton låter ju ganska dramatiskt! läskigt! vet du vad det kan bero på? jodå, varit lugnare än vad jag trott, trots morföräldrarna som är skröpliga med allt vad det medför. fick de Dr Martens-pumpsen jag önskat mig av Maken, är helnöjd!
    Åh grattis
Svar på tråden Tråddödare igen....