Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Jag tror att androgyna personer gör de roligaste videorna.

• Velour

Hallå! Det har hänt något konstigt med min datorinställning. När jag t.ex. markerar en text och högerklickar för att t.ex. kopiera texten, så är språket i högerklicket på norska

I Words är högerklicksrutan på svenska...På nätet blir det på norska.

• Velour
    Scratchy skrev 2009-11-21 22:08:01 följande:
    Haha! De besitter en talang som vi andra saknar...
    Borde kanske ta och byta stil..
  • Velour

Så, jungfrukillen..Hur har din dag varit? Vad har du hittat på?

• Velour
    Scratchy skrev 2009-11-21 22:40:54 följande:
    Hälsat på min bror. Annars har jag mest försökt söka jobb. Det suger just nu. Lyckas inte skriva ansökningar ens. Helt dött i hjärnan. Något tips?Eller något tips på hur man tjänar pengar snabbt och smidigt. Behöver inte vara lagligt.
    Jag har inte skrivit jobbansökan på ett par år, så jag är väl inte den bästa att fråga.

Sök jobb som marknadsundersökare? Eller för att besvara andra alternativet, är du bra på att baka pizza?
  • Velour

Ärligt talat önskar jag att jag kunde hjälpa dig. Men varför är du så sent ute med att söka jobb?

• Velour
    Scratchy skrev 2009-11-21 23:14:29 följande:
    Eh... det första alternativet verkar lite bättre. Hur hittar man sånna jobb? Finns inga utannonserade men man borde ju kunna ta kontakt med företaget direkt.
    De här företagen finns ju överallt. Googla and thee will find. Norstat, som jag jobbar hos, fanns i Göteborg tills för ett tag sedan. Men sedan slog de igen. Fast det finns massor av sådana här och ja, det är bara att kontakta dem.

Jag antar att du redan har gjort det men skriver det ändå, har du kollat in Academic Work?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-21 23:16:40 följande:
    Är jag sent ute? Oj då, nu blev det värre...
    Oj, jag vet inte. Jag bara antog att du ville ha ett jobb att dryga ut ekonomin i december och januari. Men du hade nog en bit längre fram i tiden i sikte?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-21 23:52:46 följande:
    Oj vilket fint nummer. Jag som är född -83. Inte 3883 men ändå.
    Grattis!
Svar på tråden Tråddödare igen....