Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Jagbyttenick skrev 2009-11-21 23:50:01 följande:
    Åh myyys Sitter och väntar på att min bästis ska sms:a att hon är på väg till BB; hon har gått fem dagar över tiden nu

Hur gick med dagens aktiviteter?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-21 23:56:01 följande:
    Och för intresseklubben så kan jag meddela att middagen blev både god och trevlig! Och jag har druckit två glas vin och sedan suttit och kollat på Grease resten av kvällen Och nu ska jag snart sova!
    Oj, du har redan svarat.

Men vad trevlig Nu kan du koppla av och sova riktigt gott ikväll!
  • Velour
    Haha... bättre sent än aldrig. Om vi träffas irl så vet vi vem vi ska tvinga till karaåken i alla fall.
    Men först får vi väl se till att det BLIR en träff!
  • Velour

Jag tycker fortfarande att vi ska våldgästa Isnogoods lanthus!!

• Velour
    Polly S skrev 2009-11-22 00:09:04 följande:
    vilka ska träffas?
    Förhoppningsvis alla vi som deltar så intensivt i tråden. Vad tycker du? Isnogood har värsta lyxhuset ute på landet som hon vägrar bjuda oss in till

Det är inget planerat med träff eller så, bara ett förslag som jag hoppas de andra nappar på.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-22 00:10:26 följande:
    Ja, men du får väl hänga med Scratchy när han stalkar mig på hotellet i Göteborg, så kör vi lite allsång och sånt, hoppas du sjunger lika bra som hon den andra
    Hade du åkt till Göteborg den 19 september i år, så hade jag och Scratchy kunnat goa oss lite utanför ditt hotell, då jag var där för min väninnas bröllop.
  • Velour
    Hade du åkt till Göteborg den 19 september i år, så hade jag och Scratchy kunnat goa oss lite utanför ditt hotell, då jag var där för min väninnas bröllop.
    Fast jag kände varken dig eller jungfrukillen då, men en kul tanke bara
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-22 00:12:41 följande:
    Ja vi nappar på lyxboende hos Isnogood
    Jag har en leksakskaraokemaskin också Tror du att det skulle övertala henne?
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-22 00:13:00 följande:
    åh, då får vi tjata på henne!jag vill ju se islänningen också!
    Du är ju så bra på psykologi, så du kanske kan komma på ett bra sätt att övertala henne
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-22 00:16:33 följande:
    äh, vanligt tjat är underskattat!
    Jag försökte igår, men det gick inget vidare Så nu får du ta över!
Svar på tråden Tråddödare igen....