• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Polly S

yey!

Polly S skrev 2009-12-12 00:11:43 följande:
    eller nu?
  • Velour

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men grattis iaf

• Polly S

har lyckats missa alla nummer ett tag, men nu så!

• Polly S

hade tänkt se den i London, men...
    tanken på att det är riktiga kroppar, som varit riktiga personer, gjorde att jag freakade lite.

Velour skrev 2009-12-12 00:16:02 följande:
    Polly S skrev 2009-12-12 00:14:36 följande:hittade en artikel iaf:www.guardian.co.uk/education/2002/mar/19/arts.
    .. Ja, den!! Den skulle jag så gärna velat se! Vad menar du med bangade? Hade du planerat men ångrade dig?
  • Polly S

nej, nu MÅSTE vi gå ut!
    ha det så bra nu och sov gott Velour!

• Velour

Såg en bild förut där det skulle föreställa mamma, pappa, barn. Den var gjord på enbart vener (tror jag), där barnet satt på pappans axlar. Av någon anledning tyckte jag att den var så otroligt sorglig. Riktigt känslosam blev jag faktiskt.

• Polly S

jo, men det känns liksom för starkt.
    man är ju ganska 'härdad' av allt splatter man ser i film -och sen börjar man tänka på att det här inte är specialeffekter.
    burr.

Velour skrev 2009-12-12 00:19:13 följande:
    Såg en bild förut där det skulle föreställa mamma, pappa, barn. Den var gjord på enbart vener (tror jag), där barnet satt på pappans axlar. Av någon anledning tyckte jag att den var så otroligt sorglig. Riktigt känslosam blev jag faktiskt.
Svar på tråden Tråddödare igen....