• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-12-12 13:00:31 följande:
    jag har aldrig brutit mig, men har fått knäna ur led ett par ggr och stukar mig titt som tätt (ett ben är svagare sen avtrampat ledband? korsband? i ridolycka), men mormor är tuff! hur lyckades du stuka dig? ja, ska bli jättekul! Maken ska vara trollkarl (hans kompisar hade sytt en dräkt till svensexan), ska bara komma på _vilken_ karaktär ur vilken film han är...
    Någon ur Harry Potter?
  • Velour

Granen är klädd. Fast det var mina systrar och min son som klädde den. Jag satt och latade mig istället

• Velour

Nu har första (tunna) snötäcket lagt sig. Riktigt nice!

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-12 23:49:38 följande:
    Nu har första (tunna) snötäcket lagt sig. Riktigt nice!
    De lovar t.o.m. lite snö härnere i jul, inte särskilt vanligt att se, hoppas de har rätt
  • Jagbyttenick

Fniss, en granne kom ner och skulle hämta sin tvätt när jag stod och vek min i tvättstugan, och han är ca 30-35 år och var iklädd flanellpyjamas och tofflor!

• Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-13 00:28:45 följande:
    De lovar t.o.m. lite snö härnere i jul, inte särskilt vanligt att se, hoppas de har rätt
    Hejsan på dig!

Ja, hoppas även ni får lite snö

Hur har din dag varit?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-13 00:29:56 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-13 00:28:45 följande: Hejsan på dig! Ja, hoppas även ni får lite snö Hur har din dag varit?
    Sovmorgon, hälsa på nyföding och tvätta. Allt som allt; bra!
  • Jagbyttenick
    Jagbyttenick skrev 2009-12-13 00:30:37 följande:
    Sovmorgon, hälsa på nyföding och tvätta. Allt som allt; bra!
    Och såklart heldag med sonen
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-13 00:29:16 följande:
    Fniss, en granne kom ner och skulle hämta sin tvätt när jag stod och vek min i tvättstugan, och han är ca 30-35 år och var iklädd flanellpyjamas och tofflor!
    Hehe, vad gulligt. Blev han överraskad?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-13 00:33:32 följande:
    Och såklart heldag med sonen
    Åh, så mysigt med spädbarn! Det är din väns som nyligen födde, som du skrev om i tråden va?

Hur mår sonen din? Kry och glad hoppas jag.
Svar på tråden Tråddödare igen....