• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-12 12:25:57 följande:
    Hej trådvänner FilmfestFiona: lägger du upp nån bild på hur du ser ut ikväll?Vad ska Velour och syster göra då?Själv är jag förkyld och håller mig inne..
    Idag ska vi klä julgranen

Men har du blivit så sjuk? Krya på dig!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-12 12:32:23 följande:
    Idag ska vi klä julgranen Men har du blivit så sjuk? Krya på dig!
    Redan? Det ska vi när det är en vecka kvar tror jag, men det är det ju snart... Shit vad tiden går fort.

Jo lite förkyld är jag allt, har nästan tappat rösten. Barnen tar efter så vi går runt och viskar här hemma Brukar dock hämta mig fort och räknar med full fart från måndag igen.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-12 12:43:47 följande:
    Redan? Det ska vi när det är en vecka kvar tror jag, men det är det ju snart... Shit vad tiden går fort.Jo lite förkyld är jag allt, har nästan tappat rösten. Barnen tar efter så vi går runt och viskar här hemma Brukar dock hämta mig fort och räknar med full fart från måndag igen.
    Redan? Jag känner att vi är rätt sena. Men nu känns det bättre att veta att det du ska sätta upp granen ännu senare än oss

Oj, tappa rösten är inget kul. Jag fick alltid sån panik när jag vaknade på morgonen och inte kunde prata hur mycket jag än ansträngde mig
    Stressa inte sönder dig i tillfriskningsprocessen. Den tar sig den tid som krävs. Det blir väl inte struligt för dig angående jobbet om du måste sjukanmäla dig?
  • Polly S

jag har aldrig brutit mig, men har fått knäna ur led ett par ggr och stukar mig titt som tätt (ett ben är svagare sen avtrampat ledband? korsband? i ridolycka), men mormor är tuff!
    hur lyckades du stuka dig?

ja, ska bli jättekul!
    Maken ska vara trollkarl (hans kompisar hade sytt en dräkt till svensexan), ska bara komma på _vilken_ karaktär ur vilken film han är...

Velour skrev 2009-12-12 12:21:34 följande:
    Hej! Aj aj! Det gör ONT! Jag stukade foten för snart två år sedan och foten är fortfarande inte så normal. Och smärtan ska vi inte ens tala om. Då kan jag bara tänka mig hur det kan kännas att bryta foten/handen. Vad roligt det ska bli med filmfesten ikväll va? Ska din man också klä ut sig?
  • Polly S

haha, jag brukar ta bilder, inte hamna med på dom själv!

förkyld låter inget bra! är du försvagad av att organen inte fått vila tillräckligt?

Sedek skrev 2009-12-12 12:25:57 följande:
    Hej trådvänner FilmfestFiona: lägger du upp nån bild på hur du ser ut ikväll? Vad ska Velour och syster göra då? Själv är jag förkyld och håller mig inne..
  • Polly S

åh, mysigt!

Velour skrev 2009-12-12 12:32:23 följande:
    Idag ska vi klä julgranen
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-12 13:00:31 följande:
    jag har aldrig brutit mig, men har fått knäna ur led ett par ggr och stukar mig titt som tätt (ett ben är svagare sen avtrampat ledband? korsband? i ridolycka), men mormor är tuff! hur lyckades du stuka dig?ja, ska bli jättekul!Maken ska vara trollkarl (hans kompisar hade sytt en dräkt till svensexan), ska bara komma på _vilken_ karaktär ur vilken film han är...
    Trollkarl?? Vad häftigt! Merlin...

Oj, så du råkar ofta ut för benskador p.g.a. ett svagare ben? Finns det inget läkarna kan göra åt det? För det låter verkligen inget vidare.

Jag stukade min fot när jag jag hoppade studsmatta
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-12 13:03:29 följande:
    åh, mysigt!
    Japp! Har ni redan gjort det?
  • Polly S

jag skadar båda benen, så jag kan nog inte helt skylla på det, men saknar en bit på ngt 'band' i vaden efter att ha trillat av en häst och han sen trampade på mig.
    har typ 2 fotknölar på ena foten också, en extra knöl på insidan av foten.
    har freakiga ben.

studsmattor är farliga! men roliga!

Velour skrev 2009-12-12 13:03:41 följande:
    Polly S skrev 2009-12-12 13:00:31 följande: Trollkarl?? Vad häftigt! Merlin... Oj, så du råkar ofta ut för benskador p.g.a. ett svagare ben? Finns det inget läkarna kan göra åt det? För det låter verkligen inget vidare. Jag stukade min fot när jag jag hoppade studsmatta
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-12 12:57:47 följande:
    Redan? Jag känner att vi är rätt sena. Men nu känns det bättre att veta att det du ska sätta upp granen ännu senare än oss Oj, tappa rösten är inget kul. Jag fick alltid sån panik när jag vaknade på morgonen och inte kunde prata hur mycket jag än ansträngde mig Stressa inte sönder dig i tillfriskningsprocessen. Den tar sig den tid som krävs. Det blir väl inte struligt för dig angående jobbet om du måste sjukanmäla dig?
    Nä det går bra, blir mer att göra när jag kommer tillbaka bara. Men jag kommer att jobba på måndag med 99% säkerhet

Ska åka till Falun ToR på måndag, viktigt möte som inte går att flytta. Det är bara att snyta sig och få det gjort.
Svar på tråden Tråddödare igen....