• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Polly S

nej, jag är så trött så ögonen faller ihop.

Velour skrev 2009-12-18 19:24:05 följande:
    Bu, ingen aktivitet...
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-18 19:25:51 följande:
    nej, jag är så trött så ögonen faller ihop.
    Oj, redan? Fast jag är nog lite trött själv också, men eftersom det är för tidigt för mig att lägga mig, så står jag ut ett tag till
  • Isnogood

Fy faan....har just nattat hästarna...har knappt någon känsel i näsan... fasligt kallt ute...minus 18 grader o fallande....var 14 minus för 2 timmar sedan...lär få hacka loss hästarna ur marken i morgon när det är frukostdags....

Annars så är det ganska varmt inne...dotra började jullovet idag så hon har eldat på dan.
    Hon har åkt till sin pappa nu så det är bara jag o djuren hemma på gården...
    En katt är inne o håller mig sällskap, nya lilla minikatten..hon är 1.5 år men ser ut att vara ca 5 månader...om ens det...
    -Är lite fundersam på om hon kan vara dräktig....hon har haft 2 friare här runt gården men har inte visat något...men nu så tyckte både jag o dottern att lillkatten blivit lite väl rund om magen för att det bara skulle vara maten....får vänta o se....

Kokar chokladkola
    -Luktar härligt i huset

• qwerty66

äntligen myggfritt... ge mer snö!!!!

• Velour
    Isnogood skrev 2009-12-18 19:40:48 följande:
    Fy faan....har just nattat hästarna...har knappt någon känsel i näsan... fasligt kallt ute...minus 18 grader o fallande....var 14 minus för 2 timmar sedan...lär få hacka loss hästarna ur marken i morgon när det är frukostdags.... Annars så är det ganska varmt inne...dotra började jullovet idag så hon har eldat på dan.Hon har åkt till sin pappa nu så det är bara jag o djuren hemma på gården...En katt är inne o håller mig sällskap, nya lilla minikatten..hon är 1.5 år men ser ut att vara ca 5 månader...om ens det...-Är lite fundersam på om hon kan vara dräktig....hon har haft 2 friare här runt gården men har inte visat något...men nu så tyckte både jag o dottern att lillkatten blivit lite väl rund om magen för att det bara skulle vara maten....får vänta o se....Kokar chokladkola -Luktar härligt i huset
    Jag hade gärna hållit dig sällskap IRL ikväll. Vi hade kunnat käka lite kola och snackat skit om allt och inget Men eftersom det inte går IRL, så kan vi väl hålla sällskap här ist.
  • Velour
    qwerty66 skrev 2009-12-18 19:43:19 följande:
    äntligen myggfritt... ge mer snö!!!!
    Du tog mitt nr!

Är allt bra annars? Ska du jobba inatt?
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-12-18 19:49:18 följande:
    Jag hade gärna hållit dig sällskap IRL ikväll. Vi hade kunnat käka lite kola och snackat skit om allt och inget Men eftersom det inte går IRL, så kan vi väl hålla sällskap här ist.
    Absolut

Springer o kollar kolan med gämna mellanrum (ogämna ibland...) så den inte smiter ur kastrullen...men annars så är jag nog här ett tag....
Svar på tråden Tråddödare igen....