• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-18 18:15:44 följande:
    nu hade ni ju faktiskt skrivit en del sen sist! kul att tråden lever och undrar vem som dödar den på riktigt, jag menar, julafton..?
    Ja, vi är väldigt envisa med att hålla ihop gänget

Fast den skulle väl stängas på julafton? Då får vi se om någon av oss startar en ny
  • Polly S

ja, men den som dödar den skriver ju sist och julafton? har man tid att surfa då?
    (ska man inte sitta och avstå alkohol för ala stackars barns skull till exempel? )

Velour skrev 2009-12-18 18:22:28 följande:
    Polly S skrev 2009-12-18 18:15:44 följande: Ja, vi är väldigt envisa med att hålla ihop gänget Fast den skulle väl stängas på julafton? Då får vi se om någon av oss startar en ny
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-18 18:29:12 följande:
    ja, men den som dödar den skriver ju sist och julafton? har man tid att surfa då?(ska man inte sitta och avstå alkohol för ala stackars barns skull till exempel? )
    Oj, så menade du..Shit, nu kommer jag att se det som en utmaning

Jag kommer bara för det att logga in lite då och då för att sedan på natten vara inloggad så länge som möjligt för att få göra sista inlägget

Ja, jag dricker inte alkohol, så jag ligger väl bra till antar jag, hehe..
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-12-18 16:12:21 följande:
    Scratchy,citatfunktionen funkar inte på dig heller. Men det väl så ändå, äter jag fler portioner får jag i mig fler kalorier, eller hur? Även om jag delar den där mackan, för då får jag i mig halva mängden kalorier än om jag äter hela?Men frågan är om jag MÅSTE äta fem gånger om dagen. Måste jag det? Jag tycker att jag får i mig den nödvändiga näringen de gånger jag äter. Sen känner jag mig mätt. Eller man ska inte känna sig mätt, d.v.s. äta så små portioner så att man äter just de helig fem portionerna?För så vill inte jag ha det. Det var inte på det sättet jag gick ner i vikt, samt att jag inte skulle må bra av att göra så heller.
    Därför att kroppen lättare förbränner det du stoppar i dig om det blir i mindre mängder åt gången....

Hej o go fredagskväll på dig
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-18 18:32:27 följande:
    Därför att kroppen lättare förbränner det du stoppar i dig om det blir i mindre mängder åt gången.... Hej o go fredagskväll på dig
    Min kropp är inte normal, säger jag ju

Heeeej på diiiig! Hoppas du har bra i värmen i stugan!
  • Polly S

haha, får se om den blir lika brutalt avrättad som förra tråden!

jag dricker alkohol som i vin till maten, men inte till jul.
    jo, ett glas till kalkonen på juldagen, och det tror jag inga barn far illa av.

Velour skrev 2009-12-18 18:31:45 följande:
    Polly S skrev 2009-12-18 18:29:12 följande: Oj, så menade du..Shit, nu kommer jag att se det som en utmaning Jag kommer bara för det att logga in lite då och då för att sedan på natten vara inloggad så länge som möjligt för att få göra sista inlägget Ja, jag dricker inte alkohol, så jag ligger väl bra till antar jag, hehe..
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-18 18:36:04 följande:
    haha, får se om den blir lika brutalt avrättad som förra tråden!jag dricker alkohol som i vin till maten, men inte till jul.jo, ett glas till kalkonen på juldagen, och det tror jag inga barn far illa av.
    Jag ska slakta den mothaf**a tråden!

Men gud nej! Vem säger att barn far illa av att mamma o pappa tar en oskyldig drink/vin/öl/något annat alkoholhaltigt till maten ibland?
  • Scratchy

Kom just på att jag missade SM i Rubiks kub...

• Polly S

nej, och vem säger att barn i andra hem far illa av att JAG gör det? (fattar inte hela 'vit jul'-grejen...)

Velour skrev 2009-12-18 18:39:23 följande:
    Polly S skrev 2009-12-18 18:36:04 följande: Jag ska slakta den mothaf**a tråden! Men gud nej! Vem säger att barn far illa av att mamma o pappa tar en oskyldig drink/vin/öl/något annat alkoholhaltigt till maten ibland?
  • Scratchy
    Scratchy skrev 2009-12-18 18:40:39 följande:
    Kom just på att jag missade SM i Rubiks kub...
    Oj, enligt fl's forkortningar så missade jag min senaste mens... jobbigt...
Svar på tråden Tråddödare igen....