• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Jagbyttenick
    Ja, både man och mat Vadå fulsurfar? Porrsurfar du på jobbet?
    Nä, men man får väl egentligen inte surfa på arbetstid om det inte är jobbrelaterat. Kaffepaus någon?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-18 17:06:07 följande:
    Nä, men man får väl egentligen inte surfa på arbetstid om det inte är jobbrelaterat. Kaffepaus någon?
    Hoho! Just det! Ditt busfrö

Ja, jag känner ett starkt sug i magen nu. Den vill ha mat istället. Så då går jag och fixar nåt att äta
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2009-12-18 16:46:53 följande:
    Haha... ja, man kan ju undra...Konstigt att jag blir uppmärksam på vad JhA skriver först när Vellan citerar. Tror att jag undermedvetet filtrerar bort JhA's inlägg. Undra varför.
    För att du kränker mig och kommer med påhopp såklart. Eller så är jag för snuskig för Hr Scratchys "känsliga" sinne.
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2009-12-18 16:44:56 följande:
    Jo, jag har faktiskt väldigt känsliga läppar och fingertoppar (bokstavligt talat alltså, inte bildligt). Jag kan inte dricka te eller kaffe för det bränner hål på mina läppar och jag kan dessutom inte hålla i koppen om den inte är extra isolerad. Men känsligheten kan vara bra till annat.
    Blindskrift t.ex.
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2009-12-18 16:50:47 följande:
    Jag har väldigt känsligt hjärta, så känsligt att jag bara visar det för mycket speciella personer. Det är därför som jag verkar så okänslig; de flesta får aldrig kontakt med mitt hjärta alls. Men desto mer speciellt för den som får det.
    Vackert inlägg på vackert nummer
  • Jagbyttenick
    Hoho! Just det! Ditt busfrö Ja, jag känner ett starkt sug i magen nu. Den vill ha mat istället. Så då går jag och fixar nåt att äta
    Säg som det är istället, det är bebismagen som är hungrig, ahahahah! Lärde mig idag att det finns folk som refererar till vaginan som "bebishålet"
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-12-18 17:07:23 följande:
    För att du kränker mig och kommer med påhopp såklart. Eller så är jag för snuskig för Hr Scratchys "känsliga" sinne.
    Oj, stackars liten som blir kränkt... *klappar på lilla huvudet*

Men om jag nu var ute efter att kränka dig så borde jag väl läsa noga vad du skriver, och du borde ignorera mig. Varför ignorerar du mig inte?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-18 17:14:27 följande:
    Säg som det är istället, det är bebismagen som är hungrig, ahahahah! Lärde mig idag att det finns folk som refererar till vaginan som "bebishålet"
    Va? Bebishålet? Det var nog fanimig det vidrigaste jag läst. Faktiskt. Även om det är sant att bebisar ska komma ut därifrån.

Jag gillar nog att förknippa det där med annat.
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-12-18 17:11:58 följande:
    Blindskrift t.ex.
    Eller spela piano...
  • Scratchy
    Va? Bebishålet? Det var nog fanimig det vidrigaste jag läst. Faktiskt. Även om det är sant att bebisar ska komma ut därifrån.Jag gillar nog att förknippa det där med annat.
    Statistiskt sett så borde det ju användas mer för input än för output.
Svar på tråden Tråddödare igen....