• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy
    Ok..."harkel" hur ska man förklara det här...."mummel"Eh...ordet "filttomte"....man läser det lite snabbt o slarvigt...o då blir det...:FITTOMTE Jaaaaa...jag veeeeet......men jag skrattade i alla fall....
    Jag har ibland det här problemet när man har två synonymer att välja mellan så säger man en blandning. Typ om man kan säga hej eller tjena så blir det tjej...

Eller om man ska säga hitta eller finna så blir det...
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-12-18 23:29:41 följande:
    Hoppsan, jag skojade bara med numret. Tänkte vara lite amerikansk och lägga in en massa femmor. Visste inte att det faktiskt gick någonstans på riktigt. Hmmm, se om Noréns Fastigheter får några påringningar om könshårsstyling nu...
    ASG
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-18 23:35:36 följande:
    Han blev nog ledsen för parentesen och loggade ut.
    Jag tycker han ska vara glad över att jag satte en parentes...
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-12-18 23:37:48 följande:
    ASG
    Nästan så jag ska ringa själv för att se hur de reagerar...
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-18 23:38:00 följande:
    Jag tycker han ska vara glad över att jag satte en parentes...
    Vadå, betyder det att du bara menade det liiite?
  • Polly S

jag jag råkade dra ihop det, pratade om elever som var eftersläntrare och överblivna, gissa vad det blev? *rodnar*

Scratchy skrev 2009-12-18 23:37:26 följande:
    Jag har ibland det här problemet när man har två synonymer att välja mellan så säger man en blandning. Typ om man kan säga hej eller tjena så blir det tjej... Eller om man ska säga hitta eller finna så blir det...
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-12-18 23:37:26 följande:
    Jag har ibland det här problemet när man har två synonymer att välja mellan så säger man en blandning. Typ om man kan säga hej eller tjena så blir det tjej...Eller om man ska säga hitta eller finna så blir det...
    Ah... finna blir ju......kvinna...

hitta däremot...blir ju "viskar" fitta....

Fast det är väl ganska logiskt att det är på en kvinna man kan hitta en....sådan...
  • Polly S

misstänkte det!

Isnogood skrev 2009-12-18 23:34:53 följande:
    Polly S skrev 2009-12-18 23:26:20 följande: Ok..."harkel" hur ska man förklara det här...."mummel" Eh...ordet "filttomte"....man läser det lite snabbt o slarvigt...o då blir det...: FITTOMTE Jaaaaa...jag veeeeet......men jag skrattade i alla fall....
  • Polly S

please do!

Scratchy skrev 2009-12-18 23:38:48 följande:
    Nästan så jag ska ringa själv för att se hur de reagerar...
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-18 23:41:21 följande:
    jag jag råkade dra ihop det, pratade om elever som var eftersläntrare och överblivna, gissa vad det blev? *rodnar*
Svar på tråden Tråddödare igen....