• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-18 23:50:29 följande:
    HUR lyckas man med det? vilka ord kan kombineras så?
    Det var på persiska
  • Velour

OOh, jäklar! Fiona fick trådens kristligaste nummer. Nu måste jag buga inför henne och kyssa hennes hand.

• Polly S

jag som hoppades på ngn -hittills oupptäckt -rolig kombo av typ bokhylla och gaffel som blev penis.

Velour skrev 2009-12-18 23:51:49 följande:
    Polly S skrev 2009-12-18 23:50:29 följande: Det var på persiska
  • Scratchy
    Polly S skrev 2009-12-18 23:49:37 följande:
    medan ni fortfarande var tillsammans? åh, pinsamt! bara att prata vidare!
    Nej det var efter att vi gjort slut... långt efter... hon bara skrattade och repeterade vad jag just sagt. Ingen annan reagerade. Men det var inte samma tjej som jag kallade fel namn tre gånger i rad i alla fall.
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-18 23:53:19 följande:
    jag som hoppades på ngn -hittills oupptäckt -rolig kombo av typ bokhylla och gaffel som blev penis.
    Penna och isglass
  • Polly S

och inte tjejen vars far kallade dig fel namn heller?

Scratchy skrev 2009-12-18 23:53:42 följande:
    Polly S skrev 2009-12-18 23:49:37 följande: Nej det var efter att vi gjort slut... långt efter... hon bara skrattade och repeterade vad jag just sagt. Ingen annan reagerade. Men det var inte samma tjej som jag kallade fel namn tre gånger i rad i alla fall.
  • Velour
    Nej det var efter att vi gjort slut... långt efter... hon bara skrattade och repeterade vad jag just sagt. Ingen annan reagerade. Men det var inte samma tjej som jag kallade fel namn tre gånger i rad i alla fall.
    Ok, att kalla sin tjej för fel namn är en dödssynd!
  • Scratchy
    Polly S skrev 2009-12-18 23:54:28 följande:
    och inte tjejen vars far kallade dig fel namn heller?
    Jo, den pappan som kallade mig fel namn var det ja... haha... när han väl lärt sig att jag inte hette Patrik började han kalla mig Niklas. Tur att han inte trodde Petter från början i alla fall. I så fall hade det blivit ett udda svartsjukedrama.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-18 23:55:24 följande:
    Ok, att kalla sin tjej för fel namn är en dödssynd!
    Men det var efter att hon varit otrogen...
Svar på tråden Tråddödare igen....