• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Polly S
    Scratchy skrev 2009-12-18 23:56:20 följande:
    Polly S skrev 2009-12-18 23:54:28 följande: Jo, den pappan som kallade mig fel namn var det ja... haha... när han väl lärt sig att jag inte hette Patrik började han kalla mig Niklas. Tur att han inte trodde Petter från början i alla fall. I så fall hade det blivit ett udda svartsjukedrama.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-19 00:01:31 följande:
    Men det var efter att hon varit otrogen...
    Ok. Rätt åt henne.

Men vad konstigt. Vart jag är vänder mig finns det alltid någon som har blivit bedragen
  • Polly S

hmm. jo, då är det nog OK.

Scratchy skrev 2009-12-19 00:01:31 följande:
    Men det var efter att hon varit otrogen...
  • Polly S

beror på vad du menar med bedragen.
    ren fysisk otrohet? nej.
    på alla andra sätt & vis? ja.

Velour skrev 2009-12-19 00:03:04 följande:
    Ok. Rätt åt henne. Men vad konstigt. Vart jag är vänder mig finns det alltid någon som har blivit bedragen
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-19 00:03:20 följande:
    hmm. jo, då är det nog OK.
    Jag hatar människor som inte tar livet och relationer seriöst.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-19 00:03:04 följande:
    Ok. Rätt åt henne.Men vad konstigt. Vart jag är vänder mig finns det alltid någon som har blivit bedragen
    Fast hon var inte så där slampigt otrogen utan hon menade allvar med det. För hon hade seriösa förhållanden med båda två senare...
  • Polly S

samtidigt eller hur menar du?

Scratchy skrev 2009-12-19 00:04:43 följande:
    Fast hon var inte så där slampigt otrogen utan hon menade allvar med det. För hon hade seriösa förhållanden med båda två senare...
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-19 00:04:32 följande:
    beror på vad du menar med bedragen. ren fysisk otrohet? nej.på alla andra sätt & vis? ja.
    Just i det inlägget tänkte jag på fysiskt. Men naturligtvis är det lika hemskt att bli bedragen på andra sätt också. Som mitt ex som gick bakom min rygg och tillsammans med sin mor planerade att göra mitt liv till ett helvete. Tro fan att det kändes när den person jag hade tänkte dela resten av mitt liv med bedrog mig så.
  • Scratchy
    Polly S skrev 2009-12-19 00:06:13 följande:
    samtidigt eller hur menar du?
    Nej, utan efter varandra. Eller jag vet inte... jag gjorde slut och sen var det inte mer med det. Är bara glad ju mindre jag vet om det. Vi var bara tillsammans några veckor och jag stal henne från den pojkvännen hon hade då. Såg inte varningssignalen.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-19 00:04:43 följande:
    Två? På samma gång?
Svar på tråden Tråddödare igen....