• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-12-19 00:41:41 följande:
    Så om jag skriver sju sjösjuka sjöman och sex laxar i en laxask?
    Sju laxar i en sjösäck är det väl?
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-19 00:42:24 följande:
    nej vet ni vad trådvänner, nu ska jag ge mig för idag!ha en jättebra helg och sov gott!
    Aw! Men ok. Tack en kväll som blev roligare ju senare det blev.

Ha en bra helg du också och sov så gott!
  • Scratchy

Hmmm... synd att det var just den kanalen jag tittade på på tv som slutade funka...

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-19 00:43:30 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-19 00:41:41 följande: Ja, då får jag ont i kroppen!
    Aj då, då ska jag genast sluta, inom sex-sju minuter iallafall
  • Scratchy

Så Velour tycker inte om sexiga sjuksköterskor heller då?

• Jagbyttenick

Velour-gumman, nu är jag himla trött och har en proppfull dag imorgon, men har du lust att ge mig stjärnornas förutsägelser vad gäller min dag?

• Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2009-12-19 00:45:21 följande:
    Hmmm... synd att det var just den kanalen jag tittade på på tv som slutade funka...
    Är det inte alltid så? Eller när man missat nåt och ska se reprisen så tittar man på fel tid eller så är programmet inställt.
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-12-19 00:48:03 följande:
    Velour-gumman, nu är jag himla trött och har en proppfull dag imorgon, men har du lust att ge mig stjärnornas förutsägelser vad gäller min dag?
    Sov gott! Hoppas inte din man lämnat något tånagelsklipp i sängen nu då...
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-12-19 00:48:46 följande:
    Är det inte alltid så? Eller när man missat nåt och ska se reprisen så tittar man på fel tid eller så är programmet inställt.
    Jo... men nu är det säkert någon kabel som frusit i kylan eller fått för mycket snö på sig.
Svar på tråden Tråddödare igen....