• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-12-19 00:23:56 följande:
    Påminner om min bror som tog sig för att förklara för två måttligt intresserade tjejer hur en mikrovågsugn EGENTLIGEN fungerar. (Han är elektroingenjör.)
    Haha... så illa är det inte med mig dock. Vissa gränser har jag allt.
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-12-18 23:28:32 följande:
    en tomte av tovat könshår kanske? (åh, yuk!)
    Åhahahahaha det är ju årets julklapp!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-19 00:19:18 följande:
    Äpplet var djävulens fel. Kvinnan lider genom förlossningen just för att människan själv ska klara sig igenom den och inte genom mirakel som när människan levde tillsammans med Gud då han kunde manipulera naturlagarna som han ville. Så det är inte ett straff utan snarare en konsekvens.
    Men då måste väl mannen också genomlida något fysiskt. Annars berör ju förlossningens lidande enbart kvinnan.
  • Polly S

och han bara tog hennes parti? ja... jag frstår att han är ett ex.

Velour skrev 2009-12-19 00:24:55 följande:
    Polly S skrev 2009-12-19 00:19:09 följande: Vilken subba! Min utsatte mig för mycket när hon och hennes son blev ensamma med mig. En gång hade de två rest till en annan stad och då tog jag min son och åkte till stan med min mor. Jag hade sagt till min man att han skulle höra av sig när de var på väg hem så jag kunde förbereda te eller nåt ätbart till dem. Så gick dagen och jag och min son kom hem. Jag hade inte ens hunnit byta om så öppnas dörren och min man och hans mamma dundrar in, utan att ha förvarnat mig innan. Hon går in i köket och kommer ut med världens suraste min. Utan att titta på mig gick hon förbi med med kommentaren: Ha! Jag trodde att åtminstone teet skulle vara klart tills vi kom hem!" Min man blev sur på mig och vände mig ryggen. Sen bryggde de te och hällde upp för varandra och satte sig och bara pratade med varandra med flit för att "straffa" mig för att jag inte hade bryggt te till henne.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-19 00:22:17 följande:
    Fortfarande coolt
    Hehe
  • Scratchy
    Vilken subba!Min utsatte mig för mycket när hon och hennes son blev ensamma med mig. En gång hade de två rest till en annan stad och då tog jag min son och åkte till stan med min mor. Jag hade sagt till min man att han skulle höra av sig när de var på väg hem så jag kunde förbereda te eller nåt ätbart till dem.Så gick dagen och jag och min son kom hem. Jag hade inte ens hunnit byta om så öppnas dörren och min man och hans mamma dundrar in, utan att ha förvarnat mig innan. Hon går in i köket och kommer ut med världens suraste min. Utan att titta på mig gick hon förbi med med kommentaren: Ha! Jag trodde att åtminstone teet skulle vara klart tills vi kom hem!"Min man blev sur på mig och vände mig ryggen. Sen bryggde de te och hällde upp för varandra och satte sig och bara pratade med varandra med flit för att "straffa" mig för att jag inte hade bryggt te till henne.
    Men vilken bitch! Och hans mamma också!
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-12-18 23:45:27 följande:
    He..? Eh...ska man.....typ....stoppa bebisarna där.....eller....hm.... Ah..! -I stället för bärsjal.....
    Ohohohohoho min mage, vad ni skriver en massa roligt ikväll!
  • Polly S

vet plötsligt inte om jag vill ha elevernas julklapp!

(vilken grej du startade här!)

Jagbyttenick skrev 2009-12-19 00:25:25 följande:
    Åhahahahaha det är ju årets julklapp!
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-19 00:26:41 följande:
    och han bara tog hennes parti? ja... jag frstår att han är ett ex.
    Ja, det gjorde han med motiveringen att hans mamma fick huvudvärk om hon inte fick sin dagliga te och att han därför blev ledsen för hennes skull.

Han tog alltid hennes parti, vad det än gällde och hur många sjuka kommentarer hon än slängde mot mig.
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-12-18 23:51:00 följande:
    nummer!
    Fanfarer och vimplar som vajar här i Malmö för Fiona ikväll!
Svar på tråden Tråddödare igen....