• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Polly S

vad ska du hitta på idag då J hjärtar A?

• Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-12-19 12:07:52 följande:
    vad ska du hitta på idag då J hjärtar A?
    Vi fick gäster nu och sen ska vi göra en massa saker så jag är inte hema förrän ikväll igen. Ha en bra dag!!!
  • Polly S

låter trevligt! ha det bra!

Jagbyttenick skrev 2009-12-19 12:10:33 följande:
    Vi fick gäster nu och sen ska vi göra en massa saker så jag är inte hema förrän ikväll igen. Ha en bra dag!!!
  • Velour

Hej på er!

Kallt säger du? Ja, vidrigt kallt. Men jag gillar att det har snöat i tid för en gångs skull så att vi har snö lagom till julafton (förhoppningsvis)

Så det är konsert ikväll?

• Velour
    Scratchy skrev 2009-12-19 02:50:02 följande:
    Oj, och jag som bara chansade. Hoppas att jag inte trampade på några tår. Puss? Puss!
    Du prickade rätt iallafall. Nej, du trampade inte på mina tår. Det var jag som var allmänt otrevlig.

Puss!
  • Velour

Men nu måste jag gå!

Ha en bra dag allihop

• Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-12-19 13:26:45 följande:
    nu drar jag till Stockholm!
    Ha det så trevligt!!! Snart drar jag på vikingamarknad Och sen till min mamma och sen till restaurang och sen till klubben där min kompis uppträder och sen ut till mamma igen och hämtar lilleman och sen hem. Så SEN hörs vi Ha en toppenlördag alla!!!
  • Velour

Sitter hemma med sonen och sonens kompis. När de två möts ser huset till slut ut som andra världskriget

Det är då man önskat att man hade kunnat trolla. Vips så hade huset blivit lika städat som innan.

Svar på tråden Tråddödare igen....