• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-20 00:24:35 följande:
    Just det, det var Sedek som kom med sånt
    Ja, den goa gubben
  • Jagbyttenick
    Grizelda skrev 2009-12-20 00:25:22 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-20 00:15:38 följande: E de där du har din brevlådda? Själv byter jag till 33:an och åker en bit ihop med bratsen. Mycket kulturberikande, det också, för de låter som Blondinbella fast på skånska: MenguuudnumåstejagmessaLussanfördukaninteaaaaanavi
    lkajiiiiinsjagsågpåstanjagbaramåstebepappsenompeng
    arnuuuualltså!
    Ah, ja den kan jag också ta. 5:an går ända hem och 33 och 34 stannar hundra meter längre bort. Ja, kontrasternas stad bor vi i!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-20 00:25:07 följande:
    Kanske, efter den 25:e isåfall, för jag är nog luspank ända tills dess.
    Ja, absolut. Själv kan jag heller inte innan månadens stora pengainsättning. Så då betyder det att vi får ändra planerna från januari till februari?

Måste rådgöra med Isse om hon fortfarande är villig att ta emot ett gäng partysugna ungdomar
  • Velour
    E de där du har din brevlådda? Själv byter jag till 33:an och åker en bit ihop med bratsen. Mycket kulturberikande, det också, för de låter som Blondinbella fast på skånska: MenguuudnumåstejagmessaLussanfördukaninteaaaaanavi lkajiiiiinsjagsågpåstanjagbaramåstebepappsenompeng arnuuuualltså!
  • Grizelda
    Jagbyttenick skrev 2009-12-20 00:26:58 följande:
    Ah, ja den kan jag också ta. 5:an går ända hem och 33 och 34 stannar hundra meter längre bort. Ja, kontrasternas stad bor vi i!
    Ja, man kan få mycket kultur på en dag i denna stad! Något för turistbyrån att snappa upp kanske.
  • Jagbyttenick
    Grizelda skrev 2009-12-20 00:32:49 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-20 00:26:58 följande: Ja, man kan få mycket kultur på en dag i denna stad! Något för turistbyrån att snappa upp kanske.
    Men du, de har ju lånat den där geten med bildäcket till Rooseum nu när det återöppnar som Moderna Muséet här i stan! Plus att de gjorde ena väggen knallorange på huset! Det är väl kultur om något!?
    Annars har vi världens första puckelbollplan i parken här, det ni! Kultur och konst så det stänker om det. www.malmo.se/Medborgare/Idrott--fritid/Anlaggningar/Spelfalt--bollplaner/Puckelboll.html
  • Velour
    Ja, man kan få mycket kultur på en dag i denna stad! Något för turistbyrån att snappa upp kanske.
    Malmö kanske borde ta en kulturavgift av alla utomstående som vill in till staden för att kolla in läget, med tanke på all kultur som finns i staden.
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-20 00:38:36 följande:
    Malmö kanske borde ta en kulturavgift av alla utomstående som vill in till staden för att kolla in läget, med tanke på all kultur som finns i staden.
    Ja, shit vilken bra idé, tull för alla turister som kommer hit och glor på Torson, vad är det med det liksom?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-20 00:37:09 följande:
    Men du, de har ju lånat den där geten med bildäcket till Rooseum nu när det återöppnar som Moderna Muséet här i stan! Plus att de gjorde ena väggen knallorange på huset! Det är väl kultur om något!?Annars har vi världens första puckelbollplan i parken här, det ni! Kultur och konst så det stänker om det. www.malmo.se/Medborgare/Idrott--fritid/Anlagg...
    Ha! Världens första puckelbollsplan invigdes samma dag jag fyllde 30 *vad självcentrerad jag är*
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-20 00:25:41 följande:
    Åh, eller så kör vi tråddödarträff på Sonisphere-festivalen i augusti i Sthlm, för dit ska jag
    Måste kolla in vad det är för nåt
Svar på tråden Tråddödare igen....