• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-20 00:39:40 följande:
    Ja, shit vilken bra idé, tull för alla turister som kommer hit och glor på Torson, vad är det med det liksom?
    Ja, det är väl en sevärdhet! Fast för er är den som vilket ruckel som helst Eller hur?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-20 00:40:17 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-20 00:37:09 följande: Ha! Världens första puckelbollsplan invigdes samma dag jag fyllde 30 *vad självcentrerad jag är*
    Då hade du skitväder på din födelsedag i år, och min son var förkyld.
    Min 30-årspresent är faktiskt festivalen som jag skrev om, den går av stapeln en månad efter den stora dagen, men jag har fått biljetter redan nu eftersom de släpptes i veckan och min sambo är värdelös på att hålla sånt hemligt
  • Scratchy
    confligere skrev 2009-12-19 23:32:45 följande:
    Ah, jag dödade tråden.Ah, maté al hilo.Vad ska jag då underhålla mig med inatt?Entonces cómo me voy a entretener durante la noche?Var det inte nån här i tråden som hade ett roligt spel att länka till som hade med apor att göra som man skulle låsa upp på något sätt? Scratchy?No había álguien aqui que sabía el enlace a algún juego que trataba de desencerrarlos? Picador?
    Jag kommer ihåg apspelet, men tror att det var Harlow som kom med det. Men nu blev jag sugen på att spela det. Någon annan som kommer ihåg det?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-20 00:43:05 följande:
    Då hade du skitväder på din födelsedag i år, och min son var förkyld. Min 30-årspresent är faktiskt festivalen som jag skrev om, den går av stapeln en månad efter den stora dagen, men jag har fått biljetter redan nu eftersom de släpptes i veckan och min sambo är värdelös på att hålla sånt hemligt
    Vilken gullig sambo du har!

Jättefin present! Verkligen
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-20 00:42:47 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-20 00:39:40 följande: Ja, det är väl en sevärdhet! Fast för er är den som vilket ruckel som helst Eller hur?
    Nej, men vi låtsas som det Vi är rätt stolta över vår stad, men samtidigt så är vi inte lättimponerade. Vi har en gammal slogan som går "Haur du sitt Malme haur du sitt varden" (Har du sett Malmö så har du sett världen). Men samtidigt ska nya saker inte vara för skrytsamma, det är väl inget-mentaliteten råder.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-20 00:43:11 följande:
    Jag kommer ihåg apspelet, men tror att det var Harlow som kom med det. Men nu blev jag sugen på att spela det. Någon annan som kommer ihåg det?
    Nu blev jag nyfiken..
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-20 00:44:47 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-20 00:43:05 följande: Vilken gullig sambo du har! Jättefin present! Verkligen
    Jag veeet Blev helt överlycklig
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-20 00:45:26 följande:
    Nu blev jag nyfiken..
    Det var ett sjukt roligt spel men jag kommer inte ihåg exakt var det gick ut på. Typ någon länkade till det och sen dog tråden hela kvällen för att alla blev beroende. Kan ha varit Sedek.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-20 00:45:26 följande:
    Nej, men vi låtsas som det Vi är rätt stolta över vår stad, men samtidigt så är vi inte lättimponerade. Vi har en gammal slogan som går "Haur du sitt Malme haur du sitt varden" (Har du sett Malmö så har du sett världen). Men samtidigt ska nya saker inte vara för skrytsamma, det är väl inget-mentaliteten råder.
    Ah! Vad tycker ni om stockholmare då?
Svar på tråden Tråddödare igen....