• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-20 01:17:17 följande:
    Ja verkligen. Tränar du själv?Taido är helt klart den bästa uppvisningssporten. Förutom Shaolin då...
    Nej, jag tränar inte, tyvärr. När jag var barn gick jag en termin på judo, men det räknas som inget.

Tyvärr är jag heller inte så värst insatt i de olika grenarna och vad de går ut på.

Jag tycker mest att det är så vackert. Dock hade jag velat kunna jiu jitsu. Det är snyggt!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-20 01:28:08 följande:
    Sannerligen
    Känns bara lite udda att sitta och spara poäng tills man kan köpa njursvikt åt nordafrikanerna... och verkligen sitter och dregglar över hur kul man ska ha när man kan köpa det... mmm....
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-20 01:36:52 följande:
    Känns bara lite udda att sitta och spara poäng tills man kan köpa njursvikt åt nordafrikanerna... och verkligen sitter och dregglar över hur kul man ska ha när man kan köpa det... mmm....
    Det var ju minst sagt elakt
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-20 01:41:01 följande:
    Det var ju minst sagt elakt
    Himla vaccin! Vad ska man göra när de utvecklat vaccinet? Ska man hitta nya symptom då så att det inte hjälper längre?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-20 01:46:25 följande:
    Himla vaccin! Vad ska man göra när de utvecklat vaccinet? Ska man hitta nya symptom då så att det inte hjälper längre?
    Fast nu spelade jag inte detta spel..så jag vet inte egentligen.
Svar på tråden Tråddödare igen....