-
Tycker du har BRA humor....Jagbyttenick skrev 2009-11-25 13:13:31 följande:Ahahaha, precis min humor!!!
-
Ah....ny sats med pepparkaksdeg på gång...så när vi bakat upp denna så har vi bakat 4-dubbel sats pepparkaksdeg...
"Tycker om att baka pepparkakor" -
Näe...äter dom inte nu....eller..ja, nåååågra har nog slunkit ner förstås... men sen bakar jag till släkten också...o så måste man ju ha till 1a+2a+3e+4e avdent också...Velour skrev 2009-11-25 18:43:22 följande:Vad ni äter pepparkakor! Men såklart, det är ju hur gott som helst
-
Hur FAAN kan man vara SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ urbota djävla KLANTIG?!?!?!?!?!?!?
Faan......
Mörkt ute..som ALLTID på kvällarna vid den här årstiden...blåser nästan storm o regnar...
Ena plåten på logens tak e fortfarande lös o slår regält i blåsten...kollade på den när jag var på väg för att gå o tända inne i verkstan...
-O ramlade rakt över en timmersläde som står en bit utanför... ( S K I T )
-SÅ...nu är jag smyckad med en REGÄL fläskläpp, skrubbsår i ena handflatan o skrapsår o svullnader på båda benen.... "GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH"
"Bankar huvudet i väggen, funderar på hur jag ska få fast plåthelvetet och påminner mig själv om att flytta på timmersläden i morgon bitti" -
Polly S skrev 2009-11-25 19:51:20 följande:ow! *plåstrar om*"Svårt o prata med alla plåster på munnen"Sedek skrev 2009-11-25 19:53:33 följande:Stackars dig! Skickar lite plåster och en varm kram
Tack
Höjden av klantighet liksom...
(men jag skrapade inte tatueringarna i alla fall...
)
-
Polly S skrev 2009-11-25 19:56:19 följande:hörru, Scratchnogood, hur funkar det, får du också ont i munnen när ditt alter ego slår sig?
-
Jomentack du....räknas inte jag eller..?Sedek skrev 2009-11-25 20:10:38 följande:Tror bestämt alla gick och la sig när jag kom.Menade inte att skrämma er i säng med min propaganda..., förlåt..., snälla kom tillbaka. Det är så ensamt
"går min väg med den överplåstrade fläskläppen släpandes efter" -
gaffsan skrev 2009-11-25 20:22:33 följande:Hej flickor och pojkar , long time no,,,, Ja ja har haft problem Och de kvarstår ,tyvärr . Glöm mig inte även om det är glest .
Det GÅR inte att glömma alldeles underbara du..!
-
Sedek skrev 2009-11-25 20:46:14 följande:Jo du räknas.(censurerad text pga att Fiona kom på mina intentioner)
♥
-
Jagbyttenick skrev 2009-11-25 21:06:46 följande:Grattis till numret som vanligt!
Attans... missade IGEN...!