• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-20 22:14:34 följande:
    J hjärtar A, nu gjorde du min dator så besviken att jag inte kan använda citatfunktionen. Men ha det så kul nu när du ska göra dig tjejig Trådkram på dig med. Förresten gick Isnogood med på att flytta trådträffen till februari
    Ah, nybadad med diverseinpackningar och masker samt nymålade julröda naglar Årets julbad är avklarat
  • Midka
    Scratchy skrev 2009-12-20 23:37:02 följande:
    Om man sätter nappar i näsborrarna ett tag och sedan tar loss dem så fixar man näsan i alla fall.
    Drömmar är till för att uppfyllas eller...?
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-20 23:36:50 följande:
    Qwerty,tack! Nu har man lärt sig nåt nytt.
    Ja, Qwertan kan allt, för han jobbar på försäkringskassan...
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-20 22:19:40 följande:
    Hallå, Brittany Murphy är död
    Ja det är faktiskt synd, har gillat de filmer jag sett med henne. Och självklart ska blaskorna hitta skit om henne nu...
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2009-12-20 22:26:32 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-20 22:10:05 följande: Mmmm, riktigt säker kan man aldrig vara. Tror min mamma börjar misstänka att jag kör i fel fil, eftersom jag varit singel länge.
    Hehe, ja det blir ju lätt så, men de bögar jag känner dejtar ju mer än heterokillar!
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2009-12-20 23:38:22 följande:
    Ah, nybadad med diverseinpackningar och masker samt nymålade julröda naglar Årets julbad är avklarat
    Nice! Jag ska fundera på det imorgon... Idag är det städångest! Mycket bättre att sitta här framför datorn och blunda för hur det ser ut.
  • Midka

Nu är det dags att sova för min del.
    God natt på er!!

• Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-12-20 23:41:07 följande:
    Hehe, ja det blir ju lätt så, men de bögar jag känner dejtar ju mer än heterokillar!
    Hon tror nog att jag håller det hemligt.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-20 23:33:41 följande:
    Scratchy,nej, din pojkdröm om att vara en superrobot med superegenskaper.
    Superegenskaper har jag redan. Robotdelen saknar jag inte så mycket.
Svar på tråden Tråddödare igen....