• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood

Jaa...min jul slutade i går....nu tänker jag inte ha någe mera jul förren nästa år...

Det RÄCKER...

• Midka

Fint nr ord blind! Grattis.
    Väl kämpat isso!
    Du som sagt adjö och allt!!!
    Jag trodde att den dog per automatik men jag har tydligen fel... Verkar vara någon som ska administrera det hela....

• Isnogood
    Midka skrev 2009-12-25 16:32:47 följande:
    Fint nr ord blind! Grattis.Väl kämpat isso!Du som sagt adjö och allt!!!Jag trodde att den dog per automatik men jag har tydligen fel... Verkar vara någon som ska administrera det hela....
    Trodde också att dom dog "självmant" när tiden gått ut...men det gör dom tydligen inte....

He he..ska bli kul o se hur länge den kommer att leva....
  • Midka

Plötsligt blev denna en mycket attraktiv tråd.... Som sagt.. ska bli kul att se när den dör.. Tror det kommer komma som en chock för oss alla!!!

• Isnogood
    Midka skrev 2009-12-25 16:45:09 följande:
    Plötsligt blev denna en mycket attraktiv tråd.... Som sagt.. ska bli kul att se när den dör.. Tror det kommer komma som en chock för oss alla!!!
    Jaa...man väntar o väntar men kommer nog kännas väääääldigt snopet när det "plötsligt" inte går att skriva mera i den....
Svar på tråden Tråddödare igen....