• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Polly S

har skrivit 958 inlägg med detta, undrar om jag hinner till 1000?

• Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-12-25 20:20:23 följande:
    Ja, men det kan jag hålla med sig om. Men det kanske kan få någon att tänka på att andras barn befinner sig där personen ifråga är i färd med att supa skallen i bitar. Och man har faktiskt ansvar för att uppföra sig som en vettig människa när man umgås tillsammans med barn tycker jag!
  • Polly S

ja, de är världens snyggaste pumps:
    www.amazon.co.uk/Dr-Martens-Womens-Latoya-13121020/dp/B001NXDCVW/ref=sr_1_35&s=apparel&qid=1260567893&sr=1-35-a&rls=org.mozilla:sv-SE:official

tyvärr är tomten färgblind och de kom i vitt iställt för rött, så nu får Maken skicka tillbaka dom för att få rätt, men oh well.
    är ju inte väder att använda dom än iaf!

Jagbyttenick skrev 2009-12-25 20:03:33 följande:
    Åh grattis
  • Isnogood

Jag tror den skulle ha dött för länge sedan om den var här...

Magsjukt barn inne o snöstorm ute...finns det något roligare att ha så här på juldagen....? "Ironisk"

• Polly S

självklart, men om jag som -anser jag iaf -kan hantera alkohol dricker när inga barn är närvarande så gör jag tydligen fel och jag fattar inte varför.
    att man vill _supa_ när barn (egna eller andras) är närvarande kommer jag aldrig förstå.

Jagbyttenick skrev 2009-12-25 20:22:37 följande:
    Ja, men det kan jag hålla med sig om. Men det kanske kan få någon att tänka på att andras barn befinner sig där personen ifråga är i färd med att supa skallen i bitar. Och man har faktiskt ansvar för att uppföra sig som en vettig människa när man umgås tillsammans med barn tycker jag!
Svar på tråden Tråddödare igen....