• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Ord blind
    Isnogood skrev 2009-12-25 19:06:54 följande:
    Ord blind skrev 2009-12-25 19:03:20 följande:
    ASG Ser ut som om du får skippa det......
    Ja, det blir väl så... :P
  • Isnogood

Fast...å andra sidan...

OM du kämpar så kan du ju hinna ta en fasligt massa nummer innan det är försent...

8999...eller...9000..? o allt där emellan.... "lockar"

• Ord blind
    Polly S skrev 2009-12-25 19:13:22 följande:
    lever tråden på övertid?
    Ja, det vill jag lova!
  • Polly S

så än har man chans att döda den!

Ord blind skrev 2009-12-25 19:25:21 följande:
    Ja, det vill jag lova!
  • Ord blind

Jag trodde de stängdes automatiskt.

• Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-12-24 22:38:51 följande:
    en hjärtattack på julafton låter ju ganska dramatiskt! läskigt! vet du vad det kan bero på? jodå, varit lugnare än vad jag trott, trots morföräldrarna som är skröpliga med allt vad det medför. fick de Dr Martens-pumpsen jag önskat mig av Maken, är helnöjd!
    Åh grattis
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-12-25 00:30:06 följande:
    har ni förresten haft alkoholfri jul? jag retar mig på 'vit jul' men vi har -som vanligt -inte druckit ngt. imorrn blir det däremot vin till kalkonen.
    Typ som ni. Jag tog en halv snaps till sillen och en liten likör till kaffet.

Men eftersom jag är uppvuxen i en alkoholistfamilj så vet jag hur det känns när julen och sommarsemestern är de hemskaste tiderna på året. Så jag förstår vad folk menar med vit jul-grejen. Tyvärr finns alltför många som olikt oss inte kan dricka 4 cl sprit på en hel kväll, utan som bli kanonfulla och skrämmer barnen och bråkar med familj och vänner mm...
Svar på tråden Tråddödare igen....