• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Polly S

japp, funkar det?

Isnogood skrev 2009-12-25 20:34:49 följande:
    He he he...försöker ni ta död på tråden med....SKO-prat..?
  • Polly S

*tycker riktigt synd om*

Isnogood skrev 2009-12-25 20:36:05 följande:
    Jag tror den skulle ha dött för länge sedan om den var här... Magsjukt barn inne o snöstorm ute...finns det något roligare att ha så här på juldagen....? "Ironisk"
  • Polly S

är hemma och mellanlandar inatt.
    har firat hos min familj och imorrn åker vi till Makens släkt på Gotland.
    hoppas vädret inte blir så dåligt som det verkar.

• Isnogood
    Polly S skrev 2009-12-25 20:43:23 följande:
    jag behöver 35 inlägg til!
    Tror du hinner....

Men för säkerhets skull så kanske du ska sätta lite fart....
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2009-12-25 20:08:41 följande:
    Typ som ni. Jag tog en halv snaps till sillen och en liten likör till kaffet. Men eftersom jag är uppvuxen i en alkoholistfamilj så vet jag hur det känns när julen och sommarsemestern är de hemskaste tiderna på året. Så jag förstår vad folk menar med vit jul-grejen. Tyvärr finns alltför många som olikt oss inte kan dricka 4 cl sprit på en hel kväll, utan som bli kanonfulla och skrämmer barnen och bråkar med familj och vänner mm...
    Dessutom är inte nyanserna så många när pratas om att det är antingen en fylleJul eller en vit. Det verkar vara få som anser att någon klarar något däremellan...
    Synd att du har de erfarenheterna men tyvärr är det fler som har det och det tycker jag inte är acceptabelt. Därför skulle jag absolut förespråka VitaJular om det andra alternativet är fylla!
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2009-12-25 20:18:17 följande:
    Nix pix, någon trevlig människa ska göra en sökning i systemet och kolla vilka trådar som har funnits i tre månader eller mer och gå in och stänga dem, men jag tror att det är Tomten, och han kan väl vara förlåten nu när han har så hektiskt under dessa dagar? Nu är det snart tre månader och en dag vi har dödat trådar för denna omgången ju.
    Tack för den upplysningen!!! Jag har funderat!!
  • Polly S

absolut, är det bara svartvitt, nyktert eller fylla som gäller så ska det naturligtvis vara nyktert -vare sig det är barn med eller ej.
    få människor är till sin fördel när de är berusade.

Midka skrev 2009-12-25 20:44:47 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-25 20:08:41 följande: Dessutom är inte nyanserna så många när pratas om att det är antingen en fylleJul eller en vit. Det verkar vara få som anser att någon klarar något däremellan... Synd att du har de erfarenheterna men tyvärr är det fler som har det och det tycker jag inte är acceptabelt. Därför skulle jag absolut förespråka VitaJular om det andra alternativet är fylla!
  • Polly S

*skriver frenetiskt*

Isnogood skrev 2009-12-25 20:44:43 följande:
    Polly S skrev 2009-12-25 20:43:23 följande: Tror du hinner.... Men för säkerhets skull så kanske du ska sätta lite fart....
Svar på tråden Tråddödare igen....