Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-12-18 16:47:20 följande:
    Men vad gör det för nytta om man inte har ett lite känsligt hjärta med? Då blir allt ju så tekniskt. Att vara tekniskt bra, utan känsla ger inte mycket.
    Jag har väldigt känsligt hjärta, så känsligt att jag bara visar det för mycket speciella personer. Det är därför som jag verkar så okänslig; de flesta får aldrig kontakt med mitt hjärta alls. Men desto mer speciellt för den som får det.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-18 16:49:42 följande:
    Jag är bra på att hitta knappar.
    Ja, små barn i trotsåldern brukar vara det...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-18 16:52:57 följande:
    Grattis till numret!Ok, men du är inte den enda som gör det, men kul att veta att du har ett känsligt hjärta trots allt. Nu kan jag nog sova gott om nätterna.
    Nej, jag hoppas verkligen inte att jag är den enda som gör det. I så fall kommer jag dö ensam och gråhårig. Annars kommer jag bara att dö gråhårig... om ingen kör över mig för att jag inte har reflexer när jag promenerar... för då kan jag då brunhårig... fast det beror ju på när det inträffar vill säga.

Kul att du kan sova gott om nätterna nu.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-18 16:53:44 följande:
    Det är du väl expert i.
    Nej, jag är expert i att undvika barn...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-18 17:01:32 följande:
    Vi får hoppas att du dör gammal och älskad.
    Om och i så fall när jag gifter mig ska jag ha i mitt äktenskapsförord att jag ska få dö först. Annars vägrar jag att gifta mig...
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-12-18 17:07:23 följande:
    För att du kränker mig och kommer med påhopp såklart. Eller så är jag för snuskig för Hr Scratchys "känsliga" sinne.
    Oj, stackars liten som blir kränkt... *klappar på lilla huvudet*

Men om jag nu var ute efter att kränka dig så borde jag väl läsa noga vad du skriver, och du borde ignorera mig. Varför ignorerar du mig inte?
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-12-18 17:11:58 följande:
    Blindskrift t.ex.
    Eller spela piano...
  • Scratchy
    Va? Bebishålet? Det var nog fanimig det vidrigaste jag läst. Faktiskt. Även om det är sant att bebisar ska komma ut därifrån.Jag gillar nog att förknippa det där med annat.
    Statistiskt sett så borde det ju användas mer för input än för output.
  • Scratchy

Jag har inte blivit anmäld till moderatorerna på jättelänge. Nån som kan tipsa om någon tråd där folk är lättretade?

Funderade också på att anmäla en trådstart för att vara ot. Det låter så där lagom ologiskt så det borde funka här på fl.

• Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-12-18 17:35:51 följande:
    Jag vet inte, varför läser du inte vad jag skriver?
    Det var du det jag frågade. Härmas inte...
Svar på tråden Tråddödare igen....