Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare igen....

Polly S skrev 2009-12-18 23:02:14 följande:
    ehm, vad gör du med de stackars guldfiskarna..?
    Alltså, jag har ett partytrick som involverar minne... ett minnestrick liksom. Så det är ju motsatsen till guldfiskminne.
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-12-18 23:04:48 följande:
    Japp, det är det senaste

Öh, jag kan böja tummen bakåt och göra nåt som ser läskigt ut med mitt lillfinger. Sjunga otroligt falskt med flit kan jag också (har ni sett Bridget Jones dagbok?) Vad kan du göra då?
    Oj, jag är snarare tvärt om. Mina fingrar är så stela att jag inte kan böja tummen ens 90 grader mot pekfingret.

Jag har två partytrick. Det ena är att vecka tungan i två eller tre veck. Det andra (som involverar minnet) är att lösa Rubiks kub med förbundna ögon. Typ som denna tjejen gör:

Fast det är lite svårt på partyn eftersom man behöver bra belysning för att se färgerna på kuben. Tar lång tid att memorera i mysbelysning.
  • Scratchy

Men jag hade faktiskt hellre kunnat breakdance. Då blir alla imponerade. Rubiks-grejen drar för det första till sig mer killar än tjejer, och för det andra så tror en del att man är gravt autistisk för att man kan det.

• Scratchy
    Velour skrev 2009-12-18 23:18:45 följande:
    Knappast. Iallafall för mig, även om det var bland det mest bizarra jag sett.
    Knappast vad? Knappast imponerad eller knappast autistisk?
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-18 23:21:06 följande:
    Knappast autistiskt. Väldigt imponerande.
    Fast jag ligger inte i hennes tempo riktigt. Inte med förbundna ögon i alla fall.
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-12-18 23:23:05 följande:
    Liiiiite autistiskt är det allt Hej förresten, long time no see
    Hej!

Okej, lite autistiskt kanske.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-18 23:24:58 följande:
    Menar du könshårsstyling?
    Om det är någon som vill ha hjälp med sin könshårsstyling så är det bara att ringa. Mitt telefonnummer är 0705555559.
  • Scratchy
    Scratchy skrev 2009-12-18 23:27:14 följande:
    Om det är någon som vill ha hjälp med sin könshårsstyling så är det bara att ringa. Mitt telefonnummer är 0705555559.
    Hoppsan, jag skojade bara med numret. Tänkte vara lite amerikansk och lägga in en massa femmor. Visste inte att det faktiskt gick någonstans på riktigt. Hmmm, se om Noréns Fastigheter får några påringningar om könshårsstyling nu...
  • Scratchy
    Alltså vad pratar ni om egentligen???Tomtar som tillverkas av könshårKönshår på en tomte
    De vill trimma tomtens könshår... de har pratat om det hela kvällen...
  • Scratchy

Hur är det med doktor Sedek då? (som om jag bryr mig egentligen)

Svar på tråden Tråddödare igen....