Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare igen....

Den här killen har en helt fantastisk röst:

• Scratchy
    Velour skrev 2009-12-05 02:04:34 följande:
    Jag har sett en och annan tråddödare i andra trådar, fast de dyker upp med jämna mellanrum i den här tråden också, så jag är inte orolig även om jag kan sakna dem i våra diskussioner.Men Scratchy verka mer eller mindre ha övergivit tråddödartråden. Kommer ihåg hans FL-present till mig där han välkomnade mig och hoppades att jag skulle stanna kvar i tråden. Så gör han själv tvärtom och försvinner.
    Scratchy kanske inte fick någon present där någon bad honom att stanna...
  • Scratchy
    Grizelda skrev 2009-12-05 17:47:15 följande:
    Är du lite high maintenance, eller... . Vad tycker du om att få för presenter?
    Yup... very high...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-05 18:28:59 följande:
    Han tyckte inte om den uberlyxiga Lamborghinin jag gav honom förra veckan, så han är alltså väldigt kräsen.
    Jag fick ingen Lamborghini. Jag fick en länk till en video som påtalade omöjligheten i påståendet att jag någonsin kommer att äga en.
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-12-17 23:37:53 följande:
    Äh, det är inget farligt, mer att det var någon som berättade att de hade provat vaxa bröstet nångång och jag kläcker ur mig, "Nej, varför då? Folk är så hysteriska med kroppsbehåringen, det är mycket bättre att vara orakad, tur att min sambo tycker sånt är okej..." Eh ja, det är ju faktiskt vad jag tycker, men jag rakar åtminstone där det syns så jag inte skrämmer slag på folk på stranden osv. Nu vet ni nåt intimt om mig - igen!
    What? Rakar du dig inte? Tur att din sambo också är grottmänniska...
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-12-18 15:32:38 följande:
    Jo jag ska bara få tummen loss och börja röra på mig, och så kanske lägga ner nacos med guacamole Nej, men jag har alltid haft mindre bröst så nu när de är lagom stora så vill jag ju inte bli av med dem...
    Det heter "tummen UR", det stavas "nachos" och bröst ramlar väldigt sällan av.
  • Scratchy
    Men han håller ju hårt på det att man ska äta fem gånger om dagen, mat och mellanmål, vilket är på tok för mkt för mig främst också för att jag inte tränar ens. Jag får helt enkelt inte ner så mkt mat på en dag. Så Herr Doktor kunde nog inte hjälpa mig där
    Ät mindre portioner då... duh!
  • Scratchy
    Scratchy skrev 2009-12-18 15:36:48 följande:
    Ät mindre portioner då... duh!
    Dessutom är det en vanesak...
  • Scratchy
    Scratchy skrev 2009-12-18 15:37:27 följande:
    Dessutom är det en vanesak...
    Jomenvisst... och kaloriintaget måste ju inte öka bara för att antalet måltider ökar. Snarare så att förbränningen ökar när antalet måltider ökar. Funkar perfekt.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-18 15:38:30 följande:
    Jag äter lagom portioner, inte för mkt och inte för lite.
    Om du inte får i dig mer än tre måltider om dagen för att du inte kan äta mer än så, så är de för stora.
Svar på tråden Tråddödare igen....