Tråddödare igen....
mitt ex är... 35 och från vad jag hör är han fortfarande för hårt bunden till lilla mamma.
mitt ex är... 35 och från vad jag hör är han fortfarande för hårt bunden till lilla mamma.
jag brukar dra upp det dråpligaste eftersom det inte gör så ont; när vi flyttat ihop, exet och jag, så kom svärföräldrarna på besök och hade varje gång med sig en fikakorg. i den hade de även varmvatten till pulverkaffe eftersom jag -enligt henne -inte ens kunde koka vatten... (kan ju tillägga att jag då bott hemifrån i ett par år, bott utomlands etc och klarade mig bra, medan han haft egen lägenhet typ ett halvår och då åkt hem till henne med tvätten.. ja, jag borde fattat.)
det största sveket kom några månader innan vi skulle ha gift oss och svider fortfarande även om det i efterhand var det absolut bästa som skedde.
känns ju ganska rättvist.
och han bara tog hennes parti? ja... jag frstår att han är ett ex.
vet plötsligt inte om jag vill ha elevernas julklapp!
(vilken grej du startade här!)
hur länge var ni tillsammans?
yey! tack!
6.
tack!
men allvarligt, jag är, så här efteråt, glad över erfarenheten även om den blev dyrköpt -jag vet precis hurdant förhållande jag INTE vill ha! ![]()
trådkramar existerar väl bara här, inget som florerar på nätet eler ens på hela FL?
alltså: bättre.