Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare igen....

umgänge, men det är ju en omskrivning för sex, så...

Midka skrev 2009-12-25 00:34:35 följande:
    - välgörenhet - kom inte på något mer..... de kanske går hand i hand...
  • Polly S

hur var den där, 'varje gång du onanerar dör en kattunge'..?

Velour skrev 2009-12-25 00:36:21 följande:
    Ja, vafan! Tänk nu på det i fortsättningen. Så länge du dricker, råkar dina grannbarn illa ut.
  • Polly S

du låter henne välja? gentilt!

Velour skrev 2009-12-25 00:37:12 följande:
    Polly S skrev 2009-12-25 00:34:27 följande: Antingen sex eller välgörenhet som Midka själv räknade upp. Jag tror att Midka föredrar välgörenhet.
  • Polly S

nej, nu måste jag avsluta!
    ska med spänning kontrollera vem av er som vann!
    inget illa Midka, men jag tror på Velour, hon är som energizer-bunnyn med sina inlägg!

gonatt och god jul på er igen!

• Polly S

så än har man chans att döda den!

Ord blind skrev 2009-12-25 19:25:21 följande:
    Ja, det vill jag lova!
  • Polly S

ja, det som retar mig är väl egentligen 1) att likställa en 'icke-vit' jul', dvs vi till maten et.c med fylla och alkoholmissbruk och 2) mitt ansvar för andras barn i andras hem.

Jagbyttenick skrev 2009-12-25 20:08:41 följande:
    Typ som ni. Jag tog en halv snaps till sillen och en liten likör till kaffet. Men eftersom jag är uppvuxen i en alkoholistfamilj så vet jag hur det känns när julen och sommarsemestern är de hemskaste tiderna på året. Så jag förstår vad folk menar med vit jul-grejen. Tyvärr finns alltför många som olikt oss inte kan dricka 4 cl sprit på en hel kväll, utan som bli kanonfulla och skrämmer barnen och bråkar med familj och vänner mm...
  • Polly S

har skrivit 958 inlägg med detta, undrar om jag hinner till 1000?

• Polly S

ja, de är världens snyggaste pumps:
    www.amazon.co.uk/Dr-Martens-Womens-Latoya-13121020/dp/B001NXDCVW/ref=sr_1_35&s=apparel&qid=1260567893&sr=1-35-a&rls=org.mozilla:sv-SE:official

tyvärr är tomten färgblind och de kom i vitt iställt för rött, så nu får Maken skicka tillbaka dom för att få rätt, men oh well.
    är ju inte väder att använda dom än iaf!

Jagbyttenick skrev 2009-12-25 20:03:33 följande:
    Åh grattis
Svar på tråden Tråddödare igen....