Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare igen....

har du bråkat med FL igen?

Velour skrev 2009-12-20 20:57:07 följande:
    (citatfunktionen funkar inte för mig igen)
  • Polly S

smink, typ kajal, kan vara jättehett -säger den gamla syntharen.

smink i allmänhet? njae, då är väl Eddie Izzard inte så het som kvinna iofs

androgyna män/kvinnor tänker jag mig kan tilltala båda könen just på grund av att de har drag av båda.

Velour skrev 2009-12-20 21:24:17 följande:
    Nä Jag menade allmänt. Jag tycker t.ex. att det är fult med killar som bär smink.
    Velour skrev 2009-12-20 21:25:29 följande:
    Typ såna androgyna män. Blääääääääääääääääääääääääääääää!!!
  • Polly S

där håller jag med, fast det beror nog mest på att jag inte smin kar mig själv -skulle kännas konstigt om killen sminkade sig mer.

Velour skrev 2009-12-20 22:02:03 följande:
    Polly S skrev 2009-12-20 21:59:21 följande: Ja. Jag tänkte förut på det att det i vissa fall kan se bra ut med kajal på killar. Men för mig ska det då handla om någon tillställning eller liknande. Personligen skulle jag inte dejta en kille som sminkade sig...Kan helt enkelt inte bli attraherad.
  • Polly S

här är man borta från tråden några minuter och då kommer ni med oanständiga förslag till varann!
    törs man komma på tråddödarfest med er?

Midka skrev 2009-12-20 22:49:17 följande:
    Och jag en... fyrkant... kan bli spännande! Har aldrig förut..... Vi kan fundera på saken!
  • Polly S

femkant?!

Velour skrev 2009-12-20 22:55:12 följande:
    Polly S skrev 2009-12-20 22:53:34 följande: Du får vara hedersgästen
  • Polly S
    Velour skrev 2009-12-20 22:56:34 följande:
    Polly S skrev 2009-12-20 22:55:36 följande: Tja, varför inte? The more, the marrier
  • Polly S

nej, nu ska jag sova, har varit en lång helg!
    ha det bra!

• Polly S

ska du inte skriva mer?

Isnogood skrev 2009-12-21 19:31:18 följande:
    Ah...denna tyckte jag väldigt mycket om.....: Ingen poet har någonsin beskrivit naturen friare än en advokat som beskriver sanningen. Källa: Jean Giraudoux --------------------------------------------------
    --------------------------------------------- Nu tänker jag säga farväl till denna tråd.... har varit väldigt underhållande... mysigt... härligt...skoj o massa annat att ha fått möjligheten att tillbringa all denna tid här i tråden.... "Vinkar farväl, snyftar, vänder mig om o går bestämt iväg"
  • Polly S

hej och god jul trådvänner!
    hoppas ni haft en trevlig och otraumatisk dag!

• Polly S

en hjärtattack på julafton låter ju ganska dramatiskt!
    läskigt! vet du vad det kan bero på?

jodå, varit lugnare än vad jag trott, trots morföräldrarna som är skröpliga med allt vad det medför.
    fick de Dr Martens-pumpsen jag önskat mig av Maken, är helnöjd!

Velour skrev 2009-12-24 22:34:27 följande:
    Polly S skrev 2009-12-24 22:29:28 följande: God Jul! Jag idag var rätt odramatiskt, förutom att jag fick lite ont i hjärtat som strålade ner till vänstra armen. Blev lite skrajsen där ett tag, men nu känns det bra. Man vill ju inte få någon hjärtattack när man är 30. Fast det kanske bara var musklerna runtom. Själv då? Hade ni trevligt? Fick du fina klappar?
Svar på tråden Tråddödare igen....