Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-12-19 01:19:45 följande:
    Klart du vann. Inte. När jag skriver sax och du läser mitt inlägg och tänker sten, är det liksom lite för sent.
    Men då måste du ju räkna ett två tre så att vi kommer samtidigt.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-19 01:23:28 följande:
    Jag har aldrig kommit samtidigt med nån annan. Var det bara "ett, två, tre" som krävdes?
    Ja, allt som krävs är att man räknar...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-19 01:46:03 följande:
    *Jungfrun - Mycket kretsar kring ansvar och plikt. Du kräver mycket av dig själv, men samtidigt är du ju inte perfekt. Var lite mer överseende!
    Jag är visst perfekt!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-19 01:30:47 följande:
    Fast det bästa vore nog att göra en nedräkning på engelska, som när man ska skjuta upp en rymdraket.
    Jag tror inte att du vill bli skjuten så hårt...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-19 01:56:37 följande:
    Vilken skön kommentar Ja, det var väldigt längesen det var sånt drag i tråden.
    Ja det var länge sedan jag var här nu... *tittar sig oroligt omkring för att se om alla andra också ser sambandet*
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-19 02:13:26 följande:
    Scratchy,jag var visst i försvarsposition förut (som du misstänkte att jag var), men den var inte riktad mot dig. Jag var bara allmänt upprörd över en annan grej.
    Oj, och jag som bara chansade. Hoppas att jag inte trampade på några tår.

Puss? Puss!
  • Scratchy

Bilden jag länkade till var förresten den oretucherade versionen av Sedeks avatar.

confligere skrev 2009-12-19 23:00:30 följande:
    Uff! Inte vackert!
    Ordet uff utgick ur svenskan på 80-talet. Bara soc-tanter använder det nu för tiden. Är du soc-tant Confli? Nå?
  • Scratchy
    qwerty66 skrev 2009-12-19 23:03:41 följande:
    åh fy fan...jag är hårig som ett ägg... så det där lider man inte av iallafall... fy fan!
    Hårig som ett ägg = manlig som ett ägg!
  • Scratchy
    qwerty66 skrev 2009-12-19 23:03:41 följande:
    åh fy fan...jag är hårig som ett ägg... så det där lider man inte av iallafall... fy fan!
    Har du inte ens hår på äggen?

Men grattis till att du äntligen lärt dig att citera. Det tog tid...
Svar på tråden Tråddödare igen....