Inlägg från: RockBella |Visa alla inlägg
  • RockBella

Är du oroad över invandringen?

MijaMia skrev 2009-10-01 21:52:03 följande:
    Det var svaret de fick? "Nej, du får inte jobbet, en invandrare har snott det?" Du har inte svarat. Bör avhopparen Olle få lärar jobbet framför lärarutbildade Ibekwen? Jobben ska ju gå till svenskar.
    Är Ibekwen svensk medborgare för att han var flyktingklassad?
  • RockBella
    MijaMia skrev 2009-10-01 21:55:50 följande:
    Du har fortfarande ingen källa till detta. Ditt ex's vänner kanske luktade illa helt enkelt. Hygien är viktigt inom restaurang branchen.
    Jag skriver som dig i inlägg 1421, "JAG är din källa. Upp till dig att vara källkritisk...om du orkar."

HAHA
  • RockBella
    MijaMia skrev 2009-10-01 21:57:11 följande:
    Hur ska jag veta det? Jag känner honom inte.
    Det är det som beror på serru =)
  • RockBella
    TheCoopers skrev 2009-10-01 21:56:16 följande:
    and ... your point being ? Jag fattar inte problemet ... Man kan aldrig har blivit berövad något som aldrig var ditt .
    Nej, men vem har sagt att de aldrig hade jobben? =)
  • RockBella
    TereseA skrev 2009-10-01 21:56:36 följande:
    man behöver inte vara flykting för att vara invandrare..tagit jobbet?..dem får det .Varför är det bara dem svenska som skulle få jobbet?alla ska få en chans.Antagligen anställde dem för dem invandraren för den person var mer kvalicerad för jobbet än för svensken.Många företag anställer människor från olika länder pga av dem vill ha integrering..
    Jag tycker att jobben ska gå till svenska medborgare. Svensk medborgare ska kunna bli på vissa villkor.
  • RockBella
    MijaMia skrev 2009-10-01 22:01:28 följande:
    Dags för mig att dra mig tillbaks...
    No shit =)
  • RockBella
    MrsAssault skrev 2009-10-01 22:02:55 följande:
    Va? Jobbade de på McDonalds och sen kom chefen och sa "näe hörni nu får ni sparken för jag måste anställa några invandrare"
    De kan ju ha jobbat på mcdonalds och fått sparken för att chefen vill anställa invandrare. Eller är sånt omöjligt? =P
  • RockBella
    TheCoopers skrev 2009-10-01 22:05:20 följande:
    Fick de sparken för att det kom två invandrare och ville ha de jobben ? Amazing !
    Att det skulle vara "amazing" får stå för dig =)
  • RockBella
    TheCoopers skrev 2009-10-01 22:06:42 följande:
    Då tror jag faktiskt att dina ex vänner var kass arbetskraft annars gör man ju aldrig sig av med dem . För övrigt låter det som en påhittat historia
    Det kan inte ha att göra med att det var chefens släktingar? =)
  • RockBella
    MijaMia skrev 2009-10-01 22:06:12 följande:
    Jag har åtminstånde vett att inse när det är dags!
    För sent... xD
Svar på tråden Är du oroad över invandringen?