• Anonym (Bingoboy)

Min tjej var otrogen.....och jag blev kåt!!?

Råkade ut för ngt konstigt för ngr dagar sedan som förändrat hur jag ser på mig själv när det gäller sex & relationer..

Min tjej/sambo hade varit konstig ett par dagar, liksom irriterad men ändå inte på mig. Jag förstod att det var något fel, men hade inte en aning om vad som skulle komma. Till slut en kväll när vi lagt oss (vilket hade varit spänt och konstigt senaste dagarna) så började hon berätta att hon på en jobbresa hon gjorde nyligen blivit ordentligt full och tagit med sig en kille på rummet. Där hade de haft sex!

Först vart jag alldeles paff, och kunde inte riktigt förstå vad jag precis hört. Samtidigt vart jag lätt illamående och alldeles varm i hela kroppen. När hon berättade hur det gått till (för att liksom bortförklara) innan själva sexet hände, så fick jag någon slags fix idé att jag började fråga mer intimt hur det gått till, liksom för att plåga henne (inte logiskt, men men) . Samtidigt ville jag veta om det 'bara' var ett 'fummelsex' på fyllan eller 'ett riktigt knull'. Hon beskrev väldigt ytligt vad som hänt och plötsligt märkte jag att jag blivit styv och var hur kåt som helst. Jag frågade om han hade stor, om det var skönt, och andra 'intima' frågor som hon slingrade sig med att svara på. Det slutade med att vi hade helt galet vilt sex...

Jag tänkte inte på det då, men kom sen på att jag aldrig var svartsjuk eller riktigt arg när hon berättade. Den upprörda känslan jag kände tror jag liksom var 'inlärd'. Man förväntas bli arg om ens partner har sex med ngn annan liksom. Ok, jag har aldrig varit speciellt svartsjuk, men inte heller känt så här... Nu hoppas jag nästan att samma sak händer om ett halvår igen när hon åker bort på samma evenemang...

Finns det fler killar som tänder på att tänka (eller veta) att ens tjej är med någon annan olovandes? Eller rättare sagt, är det 'vanligt'? Finns det tjejer här som har sådana killar? Har det 'funkat' eller spårat ur? Man e ju lite orolig att man skall starta nått som leder till tråkigheter..

• Svar på tråden Min tjej var otrogen.....och jag blev kåt!!?
  • Anonym (Bingoboy)
    Anonym (Jatack) skrev 2011-10-14 00:30:30 följande:

Gud vad jag skulle vilja vara tillsammans med en man som tänder på att jag har sex med andra!

Tanken gör mig vansinnigt kåt och cuckoldfilmer är min absoluta favorit!

Min fru har den enorma turen... ;)
  • Man1967

Jag och min fru har träffat flera extramän som har knullat henne inför mig. Hon har testat att knulla med en man utan min närvaro men var inte mogen för det. Det tänder mig sjuuukt mycket att hon vill knulla med andra, jag blir fruktansvärt kåt av det. Till helgen ska vi till Göteborg på konsert (Springsteen) och har en dejt klar med en man. Hon vill knulla med honom en stund och jag ska inte vara närvarande till en början utan komma in "mitt i akten". Ska bli superhett:)

• Anonym (BIG)
    Man1967 skrev 2016-07-20 00:41:10 följande:

Jag och min fru har träffat flera extramän som har knullat henne inför mig. Hon har testat att knulla med en man utan min närvaro men var inte mogen för det. Det tänder mig sjuuukt mycket att hon vill knulla med andra, jag blir fruktansvärt kåt av det. Till helgen ska vi till Göteborg på konsert (Springsteen) och har en dejt klar med en man. Hon vill knulla med honom en stund och jag ska inte vara närvarande till en början utan komma in "mitt i akten". Ska bli superhett:)

Jag hoppas att du fattar att jag är ute efter dig din lilla fikus.
    Det är synd om din fru att ha en liten homofil som dig som tänder på att bli påsatt av andra män.

När jag går till gymmet och lyfter tungt tänker jag på dig och blir jävligt aggresiv. 
  • Anonym (BIG)
    SeXLover85 skrev 2016-07-22 23:35:04 följande:

Någon i Halland, Skåne som är sugen?

O vem fan är du ditt jävla pervo.
    Gillar du när andra män tar för sig av dig? Blir så arg så man vill slå sönder dator när man läser denna äckliga tråd.

Tur för alla fikusar här att de är anonyma.
  • Man1967
    Anonym (BIG) skrev 2016-07-22 23:44:28 följande:

Jag hoppas att du fattar att jag är ute efter dig din lilla fikus.

Det är synd om din fru att ha en liten homofil som dig som tänder på att bli påsatt av andra män.

När jag går till gymmet och lyfter tungt tänker jag på dig och blir jävligt aggresiv. 

PM:a mig så ska du få min adress. Ta med dig kamrater. Det kommer du att behöva ditt lilla menlösa troll
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (AIK)
    SeXLover85 skrev 2016-07-23 00:28:37 följande:

Vilken besserwisser, vafan gör du här. Dom jävlarna i riksdagen har säkert 1 plats ledig till dig, pucko.

Vad jag vill och inte ska inte bry dig ett skit. Comprendre? Fattar du?!!!

Tycker inte att bli knullad av män, men säkert du..

Ha ha, sjukt roligt forum detta.
    Du verkar ju mer förvirrad än den där bonden och Internettuffingen Man1967.
    Det gemensamma för er är att ni sitter i små bondhålor och att ni börjar skriva av era sjuka fantasier på Internet efter att ni smuttat på ert hembränt.

Hoppas att du kan hitta någon homofil bonde som kan göra in högaffeln i anus på dig, kanske du rent av kan hitta en grupp av bönder som kan köra in kukarna i dig?

• Anonym (Less)
    Anonym (AIK) skrev 2016-07-23 00:33:56 följande:

Ha ha, sjukt roligt forum detta.

Du verkar ju mer förvirrad än den där bonden och Internettuffingen Man1967.

Det gemensamma för er är att ni sitter i små bondhålor och att ni börjar skriva av era sjuka fantasier på Internet efter att ni smuttat på ert hembränt.

Hoppas att du kan hitta någon homofil bonde som kan göra in högaffeln i anus på dig, kanske du rent av kan hitta en grupp av bönder som kan köra in kukarna i dig?

Varför håller du på så här? Anabolakillen, BIG, AIK och allt vad du kallar dig. Du är bara tröttsam och tråkig, hitta på nåt bättre.
Svar på tråden Min tjej var otrogen.....och jag blev kåt!!?