• Anonym (Bingoboy)

Min tjej var otrogen.....och jag blev kåt!!?

Råkade ut för ngt konstigt för ngr dagar sedan som förändrat hur jag ser på mig själv när det gäller sex & relationer..

Min tjej/sambo hade varit konstig ett par dagar, liksom irriterad men ändå inte på mig. Jag förstod att det var något fel, men hade inte en aning om vad som skulle komma. Till slut en kväll när vi lagt oss (vilket hade varit spänt och konstigt senaste dagarna) så började hon berätta att hon på en jobbresa hon gjorde nyligen blivit ordentligt full och tagit med sig en kille på rummet. Där hade de haft sex!

Först vart jag alldeles paff, och kunde inte riktigt förstå vad jag precis hört. Samtidigt vart jag lätt illamående och alldeles varm i hela kroppen. När hon berättade hur det gått till (för att liksom bortförklara) innan själva sexet hände, så fick jag någon slags fix idé att jag började fråga mer intimt hur det gått till, liksom för att plåga henne (inte logiskt, men men) . Samtidigt ville jag veta om det 'bara' var ett 'fummelsex' på fyllan eller 'ett riktigt knull'. Hon beskrev väldigt ytligt vad som hänt och plötsligt märkte jag att jag blivit styv och var hur kåt som helst. Jag frågade om han hade stor, om det var skönt, och andra 'intima' frågor som hon slingrade sig med att svara på. Det slutade med att vi hade helt galet vilt sex...

Jag tänkte inte på det då, men kom sen på att jag aldrig var svartsjuk eller riktigt arg när hon berättade. Den upprörda känslan jag kände tror jag liksom var 'inlärd'. Man förväntas bli arg om ens partner har sex med ngn annan liksom. Ok, jag har aldrig varit speciellt svartsjuk, men inte heller känt så här... Nu hoppas jag nästan att samma sak händer om ett halvår igen när hon åker bort på samma evenemang...

Finns det fler killar som tänder på att tänka (eller veta) att ens tjej är med någon annan olovandes? Eller rättare sagt, är det 'vanligt'? Finns det tjejer här som har sådana killar? Har det 'funkat' eller spårat ur? Man e ju lite orolig att man skall starta nått som leder till tråkigheter..

• Svar på tråden Min tjej var otrogen.....och jag blev kåt!!?
  • Anonym (cinderella)

Första gången på en Cinderella resa för båda oss (jag och sambon). Hon drömmer om att ha flera killar samtidigt men inte orkar att tänka mig med en annan tjej. Vi båda blir upphetsade med tanken på att vara flera...
    På Cinderella resan igen, och allt är trevligt, vi är vid dansgolvet, nån kille raggar henne, hon förklarar att hon är med sambon, de dansar lite. Att ha honom med i rummet var riktigt nära, men vi var efter ett par. Inte lätt dock om man inte har plannerat bättre på förhand.
    Tanken dock att hon kunde ha varit med en annan kille där gjorde att vi hade bästa sex i flera år. typ från kl 04 tills båten hade lagt till på eftermiddag med ett uppehåll av 3-4 timmars sömn.
    Det blir ny kryssning eller hotell övernattning om några veckor igen!

• plast killen

Anonym (cinderella) skrev 2009-10-04 16:28:05 följande:

Första gången på en Cinderella resa för båda oss (jag och sambon). Hon drömmer om att ha flera killar samtidigt men inte orkar att tänka mig med en annan tjej. Vi båda blir upphetsade med tanken på att vara flera...På Cinderella resan igen, och allt är trevligt, vi är vid dansgolvet, nån kille raggar henne, hon förklarar att hon är med sambon, de dansar lite. Att ha honom med i rummet var riktigt nära, men vi var efter ett par. Inte lätt dock om man inte har plannerat bättre på förhand.Tanken dock att hon kunde ha varit med en annan kille där gjorde att vi hade bästa sex i flera år. typ från kl 04 tills båten hade lagt till på eftermiddag med ett uppehåll av 3-4 timmars sömn.Det blir ny kryssning eller hotell övernattning om några veckor igen!
    drömmar e till för att upplevas
  • Fnurra01
    Bjidi skrev 2009-10-03 19:49:19 följande:
    Problemet brukar sällan vara vad som faktiskt händer utan är istället vad människor tänker och tycker om det som händer. Det finns flera olika sätt att se på det som händer och genom det så kan man välja om något ska vara ett problem eller inte...Därför är det naturligtvis bättre att försöka arbeta på sitt sätt att se på saker än att försöka förändra det som faktiskt händer. Men i en konflikt mellan verkligheten och människors inre bild av hur verkligheten borde vara så försöker dom flesta anpassa verkligheten så den passar den inre bilden istället för att göra tvärtom...Jag tror på kravlöshet vilket betyder att jag inte avkräver mina tjejer någon sexuell trohet för min kärleks skull. Dom är fria att dela vad dom vill med mig, fria att dela vad dom vill med någon annan. Det är viktigare för mig att min tjej gör det hon vill än att hon gör det jag vill, viktigare att hon får uppleva njutning än att just jag måste ge henne den.Tänk så mycket problem som upplöses av det sättet att se på en relation mot det traditionella...Jag ser det inte som att jag delar min tjej med någon annan helt enkelt därför att hon inte är "min" att dela, det är hon som delar något med mig. Jag ser vad hon får, inte vad någon annan tar...Har man den synen på "otrohet" så blir det inget problem, man kan istället ha det som sexuell krydda. Man kan ha partnerbyte, 3-kanter, eller ge sig ut på egna sexuella äventyr och man kan både glädjas med och tända på den andres sexuella upplevelser.
    Just det! Otrohet är en tanke i vårt huvud som vi själva skapar. En tanke som vi lär oss att ha samtidigt som vi lär oss att en kärleksrelation bara kan innehålla två personer.

Din vändning är vacker. "Jag ser det inte som att jag delar min tjej med någon annan helt enkelt därför att hon inte är "min" att dela, det är hon som delar något med mig." Precis så ska vi se på relationer. Våra kompisrelationer är sådana och om vi ser på den vi bor ihop med på samma sätt behöver vi inte ständigt bevaka vår äganderätt. En äganderätt som ändå bara finns i vårt huvud. Vi kan inte äga en annan bara välja att ge vår kärlek till andra.

Den kärlek vi kan ge är egentligen obegränsad. Vore den inte det skulle det vara hemskt. Först har vi en partner som får 100% av vår kärlek. Sedan får vi barn och då får barnet 50% och partnern får bara hälften så mycket som förut. Det här är falsk matematik.

Jag har alltid undrat varför vi tror att en person ska kunna ge oss allt det som vi innan hade två föräldrar och flera kompisar för att fylla. Nu ska helt plötsligt en person räcka för alla våra behov. Det kanske fungerar ett tag men över tiden så förändras båda lite och då kanske man inte får allt av den andra. Ska man då bryta upp och leta efter en annan? Är det inte bättre om man har relationer där båda vill väl och vill dela med sig till varandra. Precis som med vänner.

Kravlöshet ska vi ha mot andra. Krav ska vi ha på oss själva. Riktiga krav, vuxna krav och inga påhittade.

Jag älskar att se min fru njuta. Om hon skulle ha varit otrogen på en konferens skulle jag tycka det var otroligt upphetsande. Hon har fått uppskattning, uppmärksamhet, ett spännande äventyr och njutning. När hon umgås med sina vänner och har kul blir jag också glad. Jag mår bra av att hon mår bra.
  • Anonym (poly & swing)

Är anonym för min mans skull. Vi var med om precis samma sak som du beskriver, Bingoboy, med skillnaden att det inte handlade om direkt otrohet.

Vi hade ett öppet förhållande med regeln att man sköter sina extramaritala affärer snyggt och inte pratar om dem. Det sistnämnda var min mans önskemål, jag kan prata om det eller inte prata om det, men han ville av någon anledning att vi inte skulle prata om våra utsvävningar utan ha det som en tyst överenskommelse. Nå, vid en viss tidpunkt efter flera år mötte jag en man som jag började träffa oftare än vad jag gjort med tidigare älskare, så det blev mer märkbart för min man. Min man visste naturligtvis att jag umgicks frekvent med den här mannen, och en sen kväll när jag kom hem efter att ha haft sex med den andre mannen i ett mörkt hörn på ett cafe, så krävde min man plötsligt att få veta om jag hade en sexuell relation med den andre mannen eller ej. (Han hade aldrig någonsin, under alla år vi varit tillsammans, frågat något om någon av mina manliga bekanta) Jag svarade ja. Min man stirrade på mig. Sedan frågade han hur ofta jag hade det. Jag sade varje gång jag träffar honom. Så frågade han om jag haft sex med mannen ikväll. Jag svarade ja. Han frågade när, hur, under vilka omständigheter...först lät det som vanliga "svartsjukefrågor", men sedan började han fråga om det var skönt...hur bra orgasm jag hade fått...vilka ställningar...hur jag hade stått när han slickade mig, hur det kändes, hur våt jag hade varit...jag var lite förbryllad och osäker på vart det skulle leda, men svarade uppriktigt. När jag var mitt i en detaljerad beskrivning av sexakten på cafeet sade han plötsligt att han var otroligt kåt, och så började vi knulla vilt på köksgolvet. Vi hade nog inte haft så bra och intensivt sex på ett år. Detta blev startpunkten för en ny dimension i vårt förhållande. Min make är en riktig swinger. Jag är dock inte det, jag är bara poly, jag tänder inte på att han har sex med andra, jag bryr mig inte så mycket om det alls faktiskt. Men han är oerhört tänd på att jag har sex med andra...så vi har vidtagit olika åtgärder för att alla skall vara nöjda.
    Till dig Bingoboy vill jag bara säga: utforska den här nya aspekten av din sexualitet med din flickvän...det kan leda er båda till oanade nya höjder :)

• j the man

Jag känner igen mig i TS, blev också kåt utav att höra henne berätta vad som hänt... tyvärr ledde det inte till ngt vild sex men jag vart riktigt sugen..
    Har tänkt på hennes otrohet vid senare tillfällen oxå med samma resultat.. jag blir helt enkelt kåt på tanken av att hon njuter o bejakar sin sexuallitet

• Anonym (Bingoboy)

Kul att höra att man inte är ensam iaf....

Vi får se om det utvecklar sig, eller om det blir en sån där grej som kanske inte återkommer.....

• Anonym (Man)

Känner helt klart igen mig...

Hade ett tillfälle då dåvarande tjejen var bortrest på konferans utomlands. Vi hade haft en väldigt sexuell och rätt stormig sommar innan dess som en konsekvens av att jag hade avslöjat att jag hade varit otrogen mot henne. Min otrohet satte igång mkt prat om att testa med fler killar, par tillsammans.

När hon var bortrest, hade hon en annan kille och jag insåg det redan när hon var iväg. Vid hemkomsten märktes det såå tydligt att ngt hade hänt men hon förnekade allt..det tog ett tag sedan var vi där så att det var meningslöst för henne att förneka längre utan hon erkände. Först kommer ju den inlärda grejen med svartsjuka, men redan innan detta hände hade vi ju tillsammans lekt mkt med iden om att ha trekant med en kille till inblandad, men rackarns vad kåt jag blev att veta att hon blivit knullad av en annan!

Jag ville veta allt, jag ville att hon skulle varit "duktig" och skön för honom etc. Nu kraschade vi ett år senare ändå men det berodde mer på att jag valde att gå vidare av helt andra skäl. Men det var svårt att få henne att inse att jag älskade tanken på att hon blivit tagen av ngn annan, att det inte hade ngt med att jag inte älskade henne att göra. jag gillade/gillar tanken som fan på att han gjorde allt med henne, att hon var riktigt jäkla våt och kåt och bara lät honom få fria händer..att han knullade hennes mun, mus och häck..;) och sprutade henne full!

• Anonym (Maybe)

För några år sedan hade jag cybersex på internet. Mådde hemskt dåligt efteråt och berättade det för min sambo. Han blev inte arg eller så, utan blev som du ts och började bli nyfiken.

Nu säger han att han faktiskt tänder på det. Han vet dock inte vad eller varför, men det är otroligt upphetsande att jag sitter och snackar sex med andra män..

Om vi nånsin kommer utveckla det till en annan nivå vet vi ej.

• Anonym (vet ej)

ja mistänkte att min sambo gick igång på att få höra om mitt sex med en annan

det hela börja med att ja skoja om att ha 3kant...o det nappa han på osv...o då sa han till mig att ja skulle bju hem han o testa han innan osv så vi hadde sex i 1½ dyngn typ sen kom min sambo hem o vi hadde 3kant

men innan han kom hem så fråga han hela tiden om sexet va bra o han va stor o ja njöt osv......så ja funderar än idag på om han gick igång på det för sen hadde vi massa sex o han är inte den som har sex flera gg om dagen så nått va det hihihihi

• Anonym (SO)

Min man tänder på det. Och jag tänder grymt på att han har sex med andra tjejer! hihi.

Svar på tråden Min tjej var otrogen.....och jag blev kåt!!?