• Anonym (Bingoboy)

Min tjej var otrogen.....och jag blev kåt!!?

Råkade ut för ngt konstigt för ngr dagar sedan som förändrat hur jag ser på mig själv när det gäller sex & relationer..

Min tjej/sambo hade varit konstig ett par dagar, liksom irriterad men ändå inte på mig. Jag förstod att det var något fel, men hade inte en aning om vad som skulle komma. Till slut en kväll när vi lagt oss (vilket hade varit spänt och konstigt senaste dagarna) så började hon berätta att hon på en jobbresa hon gjorde nyligen blivit ordentligt full och tagit med sig en kille på rummet. Där hade de haft sex!

Först vart jag alldeles paff, och kunde inte riktigt förstå vad jag precis hört. Samtidigt vart jag lätt illamående och alldeles varm i hela kroppen. När hon berättade hur det gått till (för att liksom bortförklara) innan själva sexet hände, så fick jag någon slags fix idé att jag började fråga mer intimt hur det gått till, liksom för att plåga henne (inte logiskt, men men) . Samtidigt ville jag veta om det 'bara' var ett 'fummelsex' på fyllan eller 'ett riktigt knull'. Hon beskrev väldigt ytligt vad som hänt och plötsligt märkte jag att jag blivit styv och var hur kåt som helst. Jag frågade om han hade stor, om det var skönt, och andra 'intima' frågor som hon slingrade sig med att svara på. Det slutade med att vi hade helt galet vilt sex...

Jag tänkte inte på det då, men kom sen på att jag aldrig var svartsjuk eller riktigt arg när hon berättade. Den upprörda känslan jag kände tror jag liksom var 'inlärd'. Man förväntas bli arg om ens partner har sex med ngn annan liksom. Ok, jag har aldrig varit speciellt svartsjuk, men inte heller känt så här... Nu hoppas jag nästan att samma sak händer om ett halvår igen när hon åker bort på samma evenemang...

Finns det fler killar som tänder på att tänka (eller veta) att ens tjej är med någon annan olovandes? Eller rättare sagt, är det 'vanligt'? Finns det tjejer här som har sådana killar? Har det 'funkat' eller spårat ur? Man e ju lite orolig att man skall starta nått som leder till tråkigheter..

• Svar på tråden Min tjej var otrogen.....och jag blev kåt!!?
  • linjes

Min man tänder på det,nu är inte jag otrogen för jag har ingen anledning,får göra vad jag vill ändå

• linjes
    Thaleya skrev 2009-10-03 03:03:57 följande:
    Anonym (Bingoboy) skrev 2009-10-03 02:58:07 följande: haha jaa jag är nog galen, jag behöver nog en hobby utanför min sambo. Det är kanske därför jag är så emot otrohet, för jag tror att de flesta skulle reagera som mig. jaa jag har nyss fått tillbaka så att jag kan välja om jag vill vara anonym eller inte och det krånglar till det en del :)
    Haha jag får inte heller vara anonym och nu tänker man ju inte på det längre ens,får tbx det nu i oktober nån gång..Har samma tankar som du att skriva nått dumt
  • Anonym (swingin' Bee)

Well Amen to that!

Skönt att hör att det finns fler som jag, eller iaf åt det hållet!

Nu har jag iof inte blivit bedragen eftersom jag och min fru har öppet förhållande, men jag tänder stenhårt på när hon är ute och har sina små "äventyr". Hon brukar ha ett väldigt behov att bli lite straffad då och jag är 100% villig att stå henne till tjänst. De gångerna har vi alltid hetast sex.

Även när jag varit ute på styggheter vill hon höra vad jag gjort och hur tjejerna såg ut etc, så det slår åt båda hållen. Även då har vi vilt sex.

Sen vi började med det här har vår kärlek djupnat, sexet blivit 1000 gånger bättre och förhållandet blivit mer harmoniskt. Vi bråkar i princip inte längre, annat än smågnabb när båda är trötta.

Tror inte att det passar alla dock, inte många som klarar av att vara så 100% ärliga mot varandra och framförallt sig själva som krävs för att få ett sånt här upplägg att funka.

• linjes

Äh det går inte att citera,men vi har samma som swinging bee och det funkar bra för oss,men som sagt inte för alla..

• plast killen

jo faktiskt så har jag märkt samma sak,tillexempel om man frågar sitt ex eller någon annan tjej man haft sex med så blir jag kåt på detaljerna ,storlek tillvägagångssätt mm men de e inte alltid man får ur dom de...

• Anonym (kille)

Som fantasi och uppeggande tanke när man har sex med varandra, så ja. Det är vanligt förekommande. Särskilt vid dominansinslag.
    Men jag skulle aldrig acceptera att det förverkligades.

• Anonym

Anonym (Bingoboy) skrev 2009-10-03 02:35:25 följande:

Råkade ut för ngt konstigt för ngr dagar sedan som förändrat hur jag ser på mig själv när det gäller sex & relationer..Min tjej/sambo hade varit konstig ett par dagar, liksom irriterad men ändå inte på mig. Jag förstod att det var något fel, men hade inte en aning om vad som skulle komma. Till slut en kväll när vi lagt oss (vilket hade varit spänt och konstigt senaste dagarna) så började hon berätta att hon på en jobbresa hon gjorde nyligen blivit ordentligt full och tagit med sig en kille på rummet. Där hade de haft sex! Först vart jag alldeles paff, och kunde inte riktigt förstå vad jag precis hört. Samtidigt vart jag lätt illamående och alldeles varm i hela kroppen. När hon berättade hur det gått till (för att liksom bortförklara) innan själva sexet hände, så fick jag någon slags fix idé att jag började fråga mer intimt hur det gått till, liksom för att plåga henne (inte logiskt, men men) . Samtidigt ville jag veta om det 'bara' var ett 'fummelsex' på fyllan eller 'ett riktigt knull'. Hon beskrev väldigt ytligt vad som hänt och plötsligt märkte jag att jag blivit styv och var hur kåt som helst. Jag frågade om han hade stor, om det var skönt, och andra 'intima' frågor som hon slingrade sig med att svara på. Det slutade med att vi hade helt galet vilt sex...Jag tänkte inte på det då, men kom sen på att jag aldrig var svartsjuk eller riktigt arg när hon berättade. Den upprörda känslan jag kände tror jag liksom var 'inlärd'. Man förväntas bli arg om ens partner har sex med ngn annan liksom. Ok, jag har aldrig varit speciellt svartsjuk, men inte heller känt så här... Nu hoppas jag nästan att samma sak händer om ett halvår igen när hon åker bort på samma evenemang... Finns det fler killar som tänder på att tänka (eller veta) att ens tjej är med någon annan olovandes? Eller rättare sagt, är det 'vanligt'? Finns det tjejer här som har sådana killar? Har det 'funkat' eller spårat ur? Man e ju lite orolig att man skall starta nått som leder till tråkigheter..
    Jag är man och har upplevt något liknande. Först blev jag svartsjuk sen blev jag kåt och det som gjorde att känslan blev så stark var att hon hade planerat det hela redan innan hon åkte på konferens. Väl där hade hon haft sex flera gånger varje dag.

Några veckor senare berättade hon att hon, under senare år, ofta har drömt om att ha fullständig frihet i vårt förhållande. Hon sa att hon behövde allt, en familj med en bra man, en älskare och kanske några tillfälliga förbindelser ibland.

Idag blir jag sjukt kåt av hennes äventyr och skulle aldrig kunna gå tillbaka till ett vanligt (tråkigt) förhållande. Ibland när jag tittar på henne när hon kärleksfullt tar hand om våra barn så fattar jag inte att det är samma kvinna som ibland förvandlas till en sexgalning och vill ligga med snygga män, gärna två stycken åt gången.

Nu dubbelkollar jag att min anonymknapp är markerad!
  • plast killen
    Anonym skrev 2009-10-03 16:31:26 följande:
    Anonym (Bingoboy) skrev 2009-10-03 02:35:25 följande:
    Jag är man och har upplevt något liknande. Först blev jag svartsjuk sen blev jag kåt och det som gjorde att känslan blev så stark var att hon hade planerat det hela redan innan hon åkte på konferens. Väl där hade hon haft sex flera gånger varje dag.Några veckor senare berättade hon att hon, under senare år, ofta har drömt om att ha fullständig frihet i vårt förhållande. Hon sa att hon behövde allt, en familj med en bra man, en älskare och kanske några tillfälliga förbindelser ibland.Idag blir jag sjukt kåt av hennes äventyr och skulle aldrig kunna gå tillbaka till ett vanligt (tråkigt) förhållande. Ibland när jag tittar på henne när hon kärleksfullt tar hand om våra barn så fattar jag inte att det är samma kvinna som ibland förvandlas till en sexgalning och vill ligga med snygga män, gärna två stycken åt gången.Nu dubbelkollar jag att min anonymknapp är markerad!
    tur att du e anonym nu då så ingen vet vem de handlar om... hihi
  • Bjidi

Problemet brukar sällan vara vad som faktiskt händer utan är istället vad människor tänker och tycker om det som händer. Det finns flera olika sätt att se på det som händer och genom det så kan man välja om något ska vara ett problem eller inte...

Därför är det naturligtvis bättre att försöka arbeta på sitt sätt att se på saker än att försöka förändra det som faktiskt händer. Men i en konflikt mellan verkligheten och människors inre bild av hur verkligheten borde vara så försöker dom flesta anpassa verkligheten så den passar den inre bilden istället för att göra tvärtom...

Jag tror på kravlöshet vilket betyder att jag inte avkräver mina tjejer någon sexuell trohet för min kärleks skull. Dom är fria att dela vad dom vill med mig, fria att dela vad dom vill med någon annan. Det är viktigare för mig att min tjej gör det hon vill än att hon gör det jag vill, viktigare att hon får uppleva njutning än att just jag måste ge henne den.
    Tänk så mycket problem som upplöses av det sättet att se på en relation mot det traditionella...

Jag ser det inte som att jag delar min tjej med någon annan helt enkelt därför att hon inte är "min" att dela, det är hon som delar något med mig. Jag ser vad hon får, inte vad någon annan tar...

Har man den synen på "otrohet" så blir det inget problem, man kan istället ha det som sexuell krydda. Man kan ha partnerbyte, 3-kanter, eller ge sig ut på egna sexuella äventyr och man kan både glädjas med och tända på den andres sexuella upplevelser.

• plast killen
    linjes skrev 2009-10-03 09:36:02 följande:
    Min man tänder på det,nu är inte jag otrogen för jag har ingen anledning,får göra vad jag vill ändå
    bra där!!!
Svar på tråden Min tjej var otrogen.....och jag blev kåt!!?